فوتبال

هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان+جدول

هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان+جدول ||

هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال زنان با برتری تیم‌های سپاهان اصفهان، خاتون بم، گل‌گهر سیرجان، ایستا کردستان و پالایش گاز ایلام به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالز مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان امروز (جمعه) چهارم آبان‌ماه از ساعت 15 به صورت همزمان برگزار شد و برخلاف هفته نخست، هر 5 دیدار هفته دوم به انجام رسید. خاتون بم در قامت مدافع عنوان قهرمانی میهمان تام اصفهان بود، در نبرد حساس هفته، سپاهان اصفهان در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف ملوان رفت و تیم‌های گل‌گهر سیرجان و طاران البرز هم رودرروی هم قرار گرفتند. دیگر دوئل‌های هفته دوم هم میان تیم‌های آوا تهران – ایستا کردستان و پالایش گاز ایلام – نماینده بوشهر به انجام رسید.

برد مقتدرانه خاتون با درخشش دیدار و حمودی

شاگردان مرضیه جعفری که دیدار هفته نخست‌شان برابر آوا به زمان دیگری موکول شد، در اولین بازی‌شان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان، بعد از درخشش در لیگ قهرمانان زنان آسیا و رسیدن به جمع 8 تیم برتر، امروز (جمعه) در ورزشگاه سیمان اصفهان میهمان تیم تام بودند. مطابق انتظار، بمی‌ها تیم برتر زمین بازی بودند و سارا دیدار اولین گل بازی را به سود خاتون زد و در ادامه، گلزنی مونا حمودی و درخشش دوباره دیدار زمینه‌ساز برد 3گله خاتون در نیمه نخست شد و در نیمه دوم هم طاهره پیروزی مجدداً مونا حمودی با گلزنی‌های خود اختلاف را به 5 گل رساندند تا اولین برد خاتون در اولین بازی به‌ثبت برسد و تام بعد از کسب پیروزی در هفته نخست، هفته دوم را با شکست به پایان ببرد.

سپاهان بازی حیثیتی را برد، گل‌گهر جبران‌مافات کرد

طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از کسب پیروزی ارزشمند در هفته نخست مقابل گل‌گهر، امروز میهمان ملوان بندرانزلی بودند و انزلی‌چی‌ها هم پس از آنکه هفته نخست را با برد انضباطی به پایان بردند، امروز پذیرای سپاهان بودند. حساس‌ترین نبرد هفته فوتبال زنان با درخشش شاگردان بیان محمودی به پایان رسید و طلایی‌پوشان با کسب پیروزی 3 بر صفر در رشت به کار خود برابر ملوان پایان دادند تا در قامت یک مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی قد علم کنند. گل‌گهر سیرجان هم بعد از شکست در هفته اول، امروز در خانه توانست با درخشش و گلزنی حدیث بساط شیر، شبنم بهشت و افسانه چترنور بردی 3گله را برابر طاران البرز به‌دست آورد تا اولین پیروزی تاریخ سرمه‌ای‌پوشان در فوتبال زنان به‌ثبت برسد!

برد 7گله در تهران برای تمدید صدرنشینی ایستا!

شاگردان فاطمه صادقی در تیم ایستا کردستان که هفته نخست را با کسب پیروزی 6 بر یک مقابل پالایش گاز ایلام به پایان بردند، امروز (جمعه) در تهران میهمان تیم آوا بودند؛ تیمی که در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان تشکیل شد. نماینده کردستان با درخشش فروغ موری و فاطمه مخدومی، به مانند هفته نخست، عملکردی درخشان از خود به جای گذاشت و شاگردان صادقی با کسب پیروزی 7 بر یک به کار خود برابر آوا پایان دادند تا دومین برد پیاپی و پرگل خود را در فصل جاری به‌دست آورند. در دیگر مسابقه امروز هم پالایش گاز ایلام برابر نماینده بوشهر با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران
جمعه چهارم آبان‌ماه

تام اصفهان 0-5 خاتون بم

ملوان بندرانزلی 0-3 سپاهان اصفهان

گل‌گهر سیرجان 3-0 طاران البرز

آوا تهران 1-7 ایستا کردستان

پالایش گاز ایلام 3-0 نماینده بوشهر

در پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان، ایستا کردستان با 6 امتیاز و تفاضل 11+ صدرنشین است و سپاهان اصفهان با 6 امتیاز و تفاضل 4+ در رتبه دوم حضور دارد. خاتون بم (با یک بازی کمتر) در کنار گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی و پالایش گاز ایلام تیم‌های 3 امتیازی حاضر در جدول رده‌بندی هستند که در رتبه‌های سوم تا ششم نام‌شان به چشم می‌خورد. گفتنی است که هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان، جمعه یازدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها، ملوان بندرانزلی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود، خاتون بم میزبان طاران البرز است، ایستا کردستان رودرروی تام اصفهان قرار می‌گیرد و سپاهان هم در خانه پذیرای پالایش گاز ایلام خواهد بود.

💻منبع:فوتبالز+فوتبال360 📸عکس:ابوذر

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا