فوتبال

ستاره‌های نام‌آشنا در لیست خرید ایراندوست

ستاره‌های نام‌آشنا در لیست خرید ایراندوست

سرمربی 44 ساله فوتبال زنان ایران فهرست بازیکنان موردنیاز خود را در اختیار باشگاه قرار داده است.

به گزارش فوتبالز مریم ایراندوست بعد از توافق با مدیران باشگاه شهرداری سیرجان، فهرست بازیکنان موردنیاز خود را در اختیار باشگاه قرار داده است؛ آن‌هم در حالی‌که پیش از امضای قرارداد ایراندوست با سیرجانی‌ها، چهره‌های تاثیرگذاری مانند شبنم بهشت و افسانه چترنور از جمع سبزپوشان جدا شده بودند و به همین واسطه به نظر می‌رسد که تیم شهرداری سیرجان یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه باشد. مریم ایراندوست با توجه به تجربه موفق خود در اصفهان، به دنبال آن است تا جمعی از شاگردان موفق خود در سپاهان را برای حضور در شهرداری سیرجان متقاعد کنند.

ملیکا متولی، سارا ظهرابی‌نیا، رقیه شهبازی، رقیه جلال‌نسب، فروغ موری و فهمیه ارزانی از جمله بازیکنانی هستند که حضورشان در تیم شهرداری سیرجان برای فصل آینده قطعی شده و مریم ایراندوست از مدیران باشگاه شهرداری سیرجان خواسته تا با زهره کودایی، ثنا صادقی، مرضیه نیکخواه، فاطمه عادلی، ملیکا محمدی، محدثه زلفی و رکسانا معصومی هم مذاکرات خود را انجام بدهند که توافق با ستاره‌هایی مانند کودایی و صادقی می‌تواند ترکیب شهرداری سیرجان برای فصل آینده را پرستاره‌تر از همیشه کند.

ایراندوست قصد دارد تا در کنار جذب ستاره‌های نام‌آشنا، پیش از آنکه تمرینات پیش‌فصل شهرداری سیرجان آغاز شود، از بازیکنان مستعد سیرجانی هم تست بگیرد تا با تلفیقی از ستاره‌های باتجربه در کنار جوانان جویای‌نام، فهرست شهرداری سیرجان برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران بسته شود. گفتنی است که بازیکنانی مانند عارفه سیدکاظمی و فاطمه امینه برازجانی هم طی روزهای گذشته قراردادشان را با شهرداری سیرجان تمدید کرده‌اند تا برای فصل جدید هم در جمع سبزپوشان باشند.

مریم ایراندوست به مانند دوره حضورش در تیم ملی زنان و تیم زنان سپاهان تصمیم گرفته تا از حضور سمیه شهبازی در نقش دستیار اول خود در تیم زنان شهرداری سیرجان بهره ببرد و گفته می‌شود که نصرت ایراندوست هم که همواره در قامت مدیرفنی در کنار دخترش حضور داشته، در تیم سیرجانی هم عضوی از کادرفنی خواهد بود و همکاری طرفین ادامه پیدا خواهد کرد. ستاره‌های نام‌آشنا در لیست خرید ایراندوست

📰 منبع :فوتبال360  📸عکس :سعید زارعیان

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا