روزنامه فوتبالز

شماره 924 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 924 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در روزنامه فوتبالز می خوانید :

شکست بانوان ایران برابر روسیه

نخستین بازی دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان ایران برابر روسیه در شهر کازان برگزار شد و ملی پوشان کشورمان این دیدار را با نتیجه ۴ بر صفر به سود روسیه واگذار کردند.

تیم ملی تلفیقی از جوانان و با تجربه‌هاست

فروزان سلیمانی گفت : تیم ملی بانوان تلفیقی از جوانان و با تجربه‌هاست و اینکه بگوییم فقط جوانان باشد اشتباه است، ما از سارا شیربیگی، نسترن مقیمی، فرشته کریمی و فرزانه توسلی که از باتجربه های با کیفیت هستند استفاده خواهیم کرد و مابقی جوانند.

سرمربی تیم ملی بانوان در رابطه با دعوت از لژیونرها گفت: حضور لژیونرها بستگی به آمادگی آنها دارد و از نظر ما فرق ندارد لژیونر دعوت شود یا غیرلژیونر، چرا که تیم ملی برای همه است.

زنگ تفریح در خاک کازان!

زنان فوتبال ایران با وجود تعویض‌های پرشمار، نمایش ضعیفی از خود نشان دادند و نتوانستند موقعیت جدی به جز شوت مونا حمودی و فرصت به‌دست آمده در واپسین ثانیه‌های مسابقه روی دروازه روسیه ایجاد کنند تا در مجموع 90 دقیقه، آمار ضعیف دو شوت زده برای ایران در مقابل 18 شوت برای تیم ملی زنان روسیه به‌ثبت برسد! تیم‌های ملی زنان ایران و روسیه در دومین و آخرین بازی دوستانه خود روز سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه از ساعت 18 به وقت تهران در شهر مسکو مقابل هم قرار خواهند گرفت و بعد از این مسابقه، شاگردان مریم آزمون به تهران باز می‌گردند.

💻منبع:فوتبال360   📸عکس:فوتبال360

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا