روزنامه فوتبالز

شماره 931 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 931 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 931 روزنامه فوتبالز می خوانید:

بهانه‌ای به نام زیرساخت

این روزها صحبت‌های امیدوارکننده‌ای درباره حضور زنان تماشاگر به ورزشگاه‌های فوتبال به گوش می‌رسد تا حدی که رخ دادن آن برای فصل جدید بسیار نزدیک به واقعیت به‌نظر می‌رسد. رئیس فدراسیون فوتبال اخیرا ادعا کرده از بین ورزشگاه‌های لیگ برتری فعلا فقط ورزشگاه نقش‌جهان، گل‌گهر سیرجان و غدیر اهواز امکان میزبانی دارند. جای تعجب است که ورزشگاه آزادی با وجود سکوهای بی‌شمار فعلا حتی در بازی‌های نه‌چندان پر‌تماشاگر هم میزبان نخواهد بود.

حضور بانوان ربطی به مجوز حرفه‌ای ندارد

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در این مورد اطمینان داد که الزام خاصی وجود ندارد. او گفت: حضور بانوان از الزامات مجوز حرفه‌ای نیست. خیلی موارد ازجمله این موضوع در بحث‌ها مطرح می‌شود اما در قوانین اینچنینی تبعیض جنسیتی نداریم. در صدور مجوز حرفه‌ای، زیرساخت‌ها برای ورود بهینه تماشاگران و استفاده از آن فضا برای تماشاگران خانم و آقا باید فراهم باشد؛

دوربین و لنز عکاس زن ایرانی در موزه فیفا

با آغاز جام جهانی فوتبال زنان در استرالیا، فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، بخشی از موزه خود را که مربوط به فوتبال زنان است را از مقر اصلی خود در زوریخ به استرالیا منتقل کرده است. در این موزه مربوط به تاریخ فوتبال زنان در دنیا است، دوربین و لنز مریم مجد، عکاس ایرانی هم قرار گرفته است و فیفا به معرفی او پرداخته است.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا