فوتسال

آینده تیم ملی فوتسال معلوم نیست

آینده تیم ملی فوتسال معلوم نیست

فوتسالیست زن فوتسال کشور با بیان اینکه حجاب زنان ایرانی در میدان بین المللی برای حریفان اروپایی و آسیایی عجیب است، گفت: حجاب، مانع پیشرفت های ما در میادین بین المللی نیست.

به گزارش فوتبالز فاطمه اعتدادی ماشین گلزنی تیم فوتسال بانوان ایران در میادین بین المللی در خصوص اهمیت عفاف و حجاب اظهار کرد: قبل از ورود به میدان ورزش، فعالیت ورزشی به ویژه در فوتسال را با حجاب انتخاب کردیم.

وی تأکید کرد: حجاب، مانع پیشرفت های ما در میادین بین المللی نیست و عناوین خوبی تا الآن کسب کردیم.

اعتدادی در خصوص حمایت ها از ورزش بانوان، با اشاره به اینکه حمایت ها همیشه از بانوان ورزشکار ضعیف بوده است، تصریح کرد: باتوجه به افتخارات کسب شده توسط زنان ایرانی، حمایت ها آنچنانی نبوده است.

ماشین گلزنی فوتسال بانوان کشور با بیان اینکه وقتی ما با حجاب در مسابقات بین المللی شرکت می کردیم حجاب ما برای تیم های اروپایی و آسیایی عجیب و جالب بود، اضافه کرد: عجیب به این لحاظ بود که چطور با این پوشش موفقیت ها و پیروزی های زیادی را تیم های ورزشی بانوان به ویژه تیم ملی فوتسال توانسته کسب کند.

اعتدادی با بیان اینکه آینده تیم ملی فوتسال بانوان بخاطر ساختار ضعیف حمایت ها معلوم نیست، اضافه کرد: همه چیز مبهم است.فوتسالیست زن فوتسال کشور اظهار داشت: حمایت ها از جامعه ورزش بانوان باید افزایش پیدا کند تا شاهد تکرار افتخارآفرینی های گذشته باشیم.

💻منبع:پایگاه خبری فوتسال    📸عکس:شایا نیوز

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا