روزنامه فوتبالز

شماره 942 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 942 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 942 روزنامه فوتبالز می خوانید:

فقط یک ورزشگاه میزبان زنان خواهد بود!

در حالی که شنیده می‌شد سه ورزشگاه در هفته اول لیگ برتر می‌توانند میزبان هواداران زن باشند، سهیل مهدی اعلام کرد تنها سیرجان این امکان را خواهد داشت.

باید دید واکنش فیفا به سرپیچی فوتبال ایران در قبال این خواسته چه خواهد بود و در سوی مقابل فدراسیون‌ نشینان چه راهکار یا راه فراری برای حل‌وفصل کردن این ماجرای پیچیده خواهند داشت. آن‌ها به خوبی مطلعند که دیگر امکان به تاخیر انداختن مسابقات را ندارند؛ حتی اگر بازهم بهانه‌ای مانند گرمای هوا در میان باشد، فشرده بودن بیش از حد دیدارهای باشگاهی و ملی به هیچ وجه جایی برای عقب انداختن دوباره مسابقات باقی نخواهد گذاشت. به نظر می‌رسد خطر بزرگی فوتبال ایران را تهدید می‌کند؛ اگر طی این چند روز اتفاق جدیدی رخ ندهد.

هیچ توجهی به فوتسال بانوان نمی شود

توسلی خاطرنشان کرد: پیراهن ملی برای هر بازیکنی ارزشمند است و همه تلاش می‌کنند که به بالاترین سطح که پوشیدن لباس تیم ملی است، برسند. بازیکنان ملی‌پوش دوست ندارند جایگاه‌ خود را در تیم ملی از دست بدهند. اما اینکه بازیکنان می‌خواهند از فوتسال به فوتبال بروند واقعیت دارد و می‌توان حق را به آنها داد. به دلیل اینکه رقم قرارداد آنها در فوتسال بسیار ناچیز است و در فوتبال دستمزد دو برابری می‌گیرند و اکثر بازیکنان دوست دارند که آخرین روزهای بازی خود در فوتسال در فوتبال باشند که شاید در آینده از نظر اقتصادی به آنها کمکی شود. فوتسال رشته جذابی است. امیدوارم نگاه مسئولین نسبت به این موضوع بهتر شود و نگاه ملی در فوتسال تغییر کند تا بازیکنان ملی‌پوش فقط به فوتسال فکر کنند.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا