روزنامه فوتبالز

شماره 947 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 947 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 947 روزنامه فوتبالز می خوانید:

خودسانسوری به سبک فدراسیون فوتبال

برای برپایی اردوی تیم ملی فوتبال زنان، یک بانک اسپانسر تیم ملی شده که در این‌باره عدم شفافیت فدراسیون فوتبال جالب‌توجه است.

کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در دوره ریاست شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و مهدی تاج ضعیف‌ترین عملکرد ممکن را داشته و نتوانسته موفق عمل کند. با این‌حال بروکراسی انتخاب اسپانسر برای تیم‌های ملی همواره در سالیان گذشته مشخص بوده است؛ هر چند که در این میان گفته می‌شود که با توجه به ارقام پایین هزینه شده در اردوی انزلی، قرارداد اسپانسرینگ نیازی به تایید کمیته اقتصادی نداشته اما با این‌حال و با توجه به خودسانسوری شکل گرفته از سوی فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد که مسئولان فدراسیون راهی جز شفاف‌سازی درباره اردوی اخیر تیم ملی فوتبال زنان ندارند. با توجه به حواشی به‌وجود آمده نظر می‌رسد مسیر شکل گرفته برای امضای قرارداد اسپانسرینگ شفاف نبوده و مطمئنا امضای قراردادهای شائبه‌برانگیز می‌تواند سرنوشت کامرانی‌فر را برای مدیریت فعلی فدراسیون فوتبال هم رقم بزند!

هنوز توافق نکرده‌ایم

نیلوفر اردلان درباره شایعات حضور وی در سپاهان به‌عنوان سرمربی فصل آینده این تیم اظهار کرد: هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم و هیچ چیزی به‌صورت قطعی وجود ندارد. در حال حاضر قصد مصاحبه ندارم و قرار شده است سکوت کنیم تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت و آینده به کجا می‌رسد.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا