روزنامه فوتبالز

شماره 952 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 952 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 952 روزنامه فوتبالز می خوانید:

تصمیم جنجالی در ساختمان سئول

با وجود دعوت از تیم ملی فوتسال زنان ایران برای حضور در تورنمنتی دوستانه در تایلند، اما به این درخواست پاسخ منفی داده شده است.

تیم ملی فوتسال زنان ایران هفته گذشته بعد از 5 ماه تعطیلی اردوهای خود، تشکیل اردو داد و هدف فروزان سلیمانی سرمربی این تیم از تشکیل اردو، آزمودن شرایط فنی بازیکنان کمتر شناخته‌شده فوتسال زنان ایران بود؛ آن‌هم در مقطعی که بازیکنان همگی از تمرین به دور بوده و در تعطیلات پیش‌فصل به سر می‌بردند! تصمیم عجیبی که باعث شد تا انتقادات زیادی روانه کادرفنی تیم شود و گفته می‌شود که با وجود برگزاری اردوی یک هفته‌ای، عدم آمادگی بازیکنان سبب شده تا عملاً چهره شاخصی از این اردوی انتخابی برگزیده نشود.

تورنمنت صندوق توسعه ورزش ملی تایلند می‌توانست فرصتی ایده‌آل برای محک‌زدن آمادگی فنی تیم ملی فوتسال زنان ایران باشد اما با وجود آنکه تایلندی‌ها درخواست خود را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کردند، در پاسخ به این درخواست، مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند که تیم ملی فوتسال زنان ایران آمادگی لازم برای حضور در این رقابت‌ها را ندارند تا فرصتی ایده‌آل برای محک‌زدن آمادگی فنی پرافتخارترین تیم قاره آسیا از بین برود!

برتری ملی پوشان نوجوان برابر مقاومت البرز

تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشورمان در دیداری دوستانه به مصاف تیم مقاومت البرز رفت و توانست این تیم را با نتیجه پرگل ۱۴ بر صفر شکست دهد.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا