روزنامه فوتبالز

شماره 953 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 953 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 953 روزنامه فوتبالز می خوانید:

زنان پرسپولیسی و حسرتی که تمدید می‌شود!

با وجود امیدواری‌های به‌وجود آمده در زمینه تیمداری باشگاه پرسپولیس در حوزه زنان، به نظر می‌رسد که این مسئله منتفی شده است.

پرسپولیسی‌ها در شرایطی درگیر تامین منابع مالی برای تزریق به تیم فوتبال مردان خود هستند که گفته می‌شود بودجه لازم برای تیمداری در حوزه زنان، حدود 8 تا 10 میلیارد تومان بوده اما با این وجود، عدم تصویب این مسئله در هیات‌مدیره باعث شده تا حضور سرخ‌پوشان پایتخت در حوزه فوتبال و فوتسال زنان همچنان در حد گمانه‌زنی باقی ماند و به نظر می‌رسد که به مانند رویه سالیان گذشته، همچنان زنان علاقه‌مند به تیمداری پرسپولیس در رشته‌های فوتبال و فوتسال باید چشم‌انتظار سالیان آینده باشند.

آقای تاج سفر به استرالیا با کدام هدف؟

مهدی تاج قرار است تماشاگر فینال جام جهانی زنان بین اسپانیا و انگلیس باشد.نکته عجیب در خصوص تاج این است که او به تنهایی راهی استرالیا شده و هیچ‌کدام از اعضای کادر فنی یا بازیکنان تیم زنان ایران او را این سفر همراهی نمی‌کنند. شاید بهتر بود رئیس فدراسیون فوتبال ایران از فرصت به دست آمده به شکل بهتری برای فوتبال زنان استفاده کند و حداقل سرمربی تیم ملی فوتبال زنان را با خودش می‌برد تا او هم بتواند بازی فینال را از نزدیک ببیند و با جو و فضای مسابقات آشنا شود.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا