فوتسال

لطف‌آبادی صید بزرگ آبادانی‌ها

لطف‌آبادی صید بزرگ آبادانی‌ها

با نزدیک‌شدن به شروع فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان، فعالیت تیم‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هم رونق گرفته است.

به گزارش فوتبالز دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان ایران قرار است از سی‌ویکم شهریورماه با حضور 10 تیم آغاز شود. البته که مشکلات مالی و عدم فعالیت اکثریت تیم‌هایی که قرار است در فصل جدید رقابت‌ها شرکت کنند، باعث شده تا موعد آغاز فصل جدید فوتسال زنان در هاله‌ای از ابهام باشد و گفته می‌شود که احتمال تعویق فصل جدید رقابت‌ها وجود دارد و مسئولان سازمان لیگ فوتسال در حال بررسی این مسئله هستند. با این‌حال برخی از باشگاه‌ها تصمیم گرفته‌اند تا فعالیت خود را در بازار نقل‌وانتقالات آغاز کنند تا تیم‌شان از رویه آماده‌سازی پیش‌فصل عقب نماند.

پالایش‌نفت آبادان در کنار سایپا تهران تیم‌های پیش‌رو در زمینه جذب بازیکن جدید هستند و آن‌ها موفق شده‌اند در روزهای گذشته در زمینه جذب بازیکن جدید موفق عمل کنند. جالب آنکه پیکان که فصل گذشته توانست قهرمان رقابت‌های سوپرلیگ شود، فعلاً نه‌تنها در زمینه جذب بازیکن موفق نبوده بلکه آن‌ها فعلاً تکلیف کادرفنی‌شان هم مشخص نیست. نصر امید کرج هم که در کورس قهرمانی حضور داشت، در آستانه انحلال قرار گرفته تا از میان مدعیان فصل گذشته فعلاً پالایش‌نفت با جدیت کار خود را پیش ببرد.

لژیونری که از اسپانیا به برزیلِ ایران آمد!

زردپوشان آبادانی به مانند فصل گذشته قصد دارند تا با هدایت پریسا امامی‌ در دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان شرکت کنند و براساس لیست ارائه شده از سوی امامی‌زاده فعالیت نفتی‌ها در بازار تابستانه آغاز شده است. آن‌ها در زمینه جذب دروازه‌بان، یکی از مهم‌ترین نقل‌وانتقال‌های بازار تابستانه را رقم زدند و با زهرا لطف‌آبادی که فصل گذشته در لیگ اسپانیا کارش را دنبال کرد و در تیم‌های سالا ساراگوسا و اتلتیکو تورکال سابقه بازی دارد به توافق رسیده‌اند تا یکی از بمب‌های بازار نقل‌وانتقالات در آبادان منفجر شود.

امامی‌ در زمینه تقویت تیمش در سایر پست‌ها هم به دنبال جذب بازیکن جدید است و گفته می‌شود در کنار لطف‌آبادی، نفتی‌ها توانسته‌اند با یک چهره سرشناس دیگر هم به توافق برسند. محدثه محمدی که سابقه بازی در پیکان دارد و فصل گذشته در قامت لژیونر در لیگ اندونزی حضور داشت، دیگر خرید تابستانی نفتی‌ها محسوب می‌شود و گفته می‌شود که همچنان زردپوشان قصد دارند به فعالیت خود ادامه بدهند تا بتوانند تیمی در قامت مدعی قهرمانی در فصل جدید بسازند و بعد از 2 فصل پیاپی ناکامی در رسیدن به قهرمانی، این‌بار برای رسیدن دوباره به جام تلاش کنند.

ستاره کهنه‌کار، خرید جذاب خودروسازان

سایپا تهران هم با هدایت معصومه رضازاده به دنبال آن است تا اولین فصل حضورش در سوپرلیگ فوتسال زنان ایران را تجربه کند. خودروسازان که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشتند، بعد از صعود به سوپرلیگ حالا قصد دارند تا برای حضور در کورس قهرمانی این رقابت‌ها تلاش کنند و در این زمینه با چندین بازیکن مطرح وارد مذاکره شده‌اند. با وجود آنکه هنوز فعالیت نقل‌وانتقالاتی سایپایی‌ها تکمیل نشده اما آن‌ها توانسته‌اند با گزینه‌های موردنظر کادرفنی به توافق برسند.

نسیمه غلامی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال زنان ایران که در آستانه انتقالی جذاب به تیم اوداچ ورونا ایتالیا قرار داشت، به دلیل عدم صدور ویزا و البته مسائلی که پیرامون موضوع پوشش در سری‌آ ایتالیا وجود داشت، به این تیم ایتالیایی نرفت و بعد از منتفی‌شدن فرآیند لژیونر شدنش با مدیران باشگاه سایپا تهران به توافق رسید تا بعد از 2 فصل پیاپی حضور در پیکان و قهرمانی در لیگ برتر و سوپرلیگ با این تیم، حضور در سایپا را تجربه کند. در کنار خرید غلامی که یکی از چهره‌های جذاب بازار تابستانه بود، نسرین قمی هم دیگر خرید تابستانی سایپا محسوب می‌شود و گفته می‌شود که طی روزهای آینده به شمار خریدهای تابستانی سایپا هم اضافه خواهد شد تا آن‌ها با ترکیبی متفاوت نسبت به فصل گذشته در سوپرلیگ فوتسال زنان حضور پیدا کنند.

💻منبع:فوتبال360  📸عکس:تسنیم

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا