روزنامه فوتبالز

شماره 960 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 960 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 960 روزنامه فوتبالز می خوانید:

تصمیم فدراسیون برای مربیان چند شغله درست بود

مریم حسن‌زاده درباره چند شغله بودن مربیان باشگاهی و تیم ملی بانوان، اظهار داشت: در این مدت مریم منظمی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال تصمیم درستی گرفت و اعلام کرد که مربیان رده ملی یا حضور در تیم ملی یا تیم باشگاهی، یک کدام را انتخاب کنند. این تصمیم فدراسیون کمک خوبی برای فوتبال بانوان بود. در چهار سال اخیر مربیان دلسرد شده بودند که شاید نتوانند به فوتبال بانوان کمکی کنند؛ اما این ظرفیت را داشتند که به تیم ملی کمک کنند.

تقدیم به آریا جعفری فرزندِ زنده‌رود

آریا جعفری در فوتبال زنان ایران یک چهره شناخته شده است . بدون شک آریا جعفری حق بزرگی بر گردن فوتبال زنان در عرصه رسانه دارد و چه بسا اگر او نبود فوتبال زنان ایران دیرتر از امروز به مخاطبان معرفی می شد. او کسی است که مرزبندی جنسیتی را از ورزش زنان کنار زد.

لطف‌آبادی صید بزرگ آبادانی‌ها

دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان ایران قرار است از سی‌ویکم شهریورماه با حضور 10 تیم آغاز شود. البته که مشکلات مالی و عدم فعالیت اکثریت تیم‌هایی که قرار است در فصل جدید رقابت‌ها شرکت کنند، باعث شده تا موعد آغاز فصل جدید فوتسال زنان در هاله‌ای از ابهام باشد و گفته می‌شود که احتمال تعویق فصل جدید رقابت‌ها وجود دارد و مسئولان سازمان لیگ فوتسال در حال بررسی این مسئله هستند. با این‌حال برخی از باشگاه‌ها تصمیم گرفته‌اند تا فعالیت خود را در بازار نقل‌وانتقالات آغاز کنند تا تیم‌شان از رویه آماده‌سازی پیش‌فصل عقب نماند.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا