فوتسال

فعلا از سوپرلیگ فوتسال خبری نیست!

فعلا از سوپرلیگ فوتسال خبری نیست!

لیگ برتر فوتبال و سوپرلیگ فوتسال بانوان با تأخیر چند ماهه آغاز خواهند شد.

به گزارش فوتبالز در سال‌های گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال و فوتسال زنان از اواخر شهریور یا اوایل مهر آغاز می‌شد، اما اوضاع نشان می‌دهد که فعلا نباید منتظر شروع مسابقات بانوان باشیم.

پیش از این گفته شده بود که لیگ شانزدهم زنان با تعویقی حدود دو ماهه آغاز می‌شود که علت این تعویق هم برگزاری مسابقات تیم ملی زنان در دور دوم رقابت‌های مقدماتی برای صعود به المپیک پاریس است. گلاره ناظمی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر زنان، گفته است: مسابقات تیم ملی در تورنمنت پیش رو از حساسیت زیادی برخوردار است و برای همه ما اهمیت دارد و دارای اولویت است. به این دلیل که نمی‌خواهیم از همان ابتدای مسابقات با وقفه‌های طولانی روبه رو شویم، تصمیم بر این گرفتیم که آغاز مسابقات از نیمه دوم آبان و پس از پایان مسابقات تیم ملی در استرالیا باشد.

اما حالا خبر‌ها از تعویق حدود یک ماهه در آغاز دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان می‌گویند. حدود دو ماه پیش بود که قرعه کشی دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال انجام شد. پس از مراسم قرعه کشی، اعلام شد که سوپرلیگ از ۳۱شهریور با حضور ۱۰تیم آغاز خواهد شد، اما حالا منابع آگاه از احتمال تعویق در شروع سوپرلیگ می‌گویند.

با این اوضاع، تقریبا تعویق سوپرلیگ قطعی است و به نظر می‌رسد پس از لیگ برتر فوتبال زنان، این بار نوبت فوتسال زنان است که با تعویق حدود یک ماهه آغاز شود. سوپرلیگ فوتسال زنان قرار است با حضور ۱۰تیم برتر طی هجده هفته برگزار شود، اما چالشی که فوتسالی‌ها با آن روبه رو هستند، کوچ مربیان و بازیکنان از فوتسال به فوتبال است. دلیل آن نیز رقم بیشتر و بهتر قرارداد‌ها در فوتبال بانوان است، به طوری که حتی سارا شیربیگی، بازیکن اول فوتسال زنان ایران، قید سوپرلیگ را زده و به تمرین نیلوفر اردلان در فوتبال رفته است.

💻منبع:شهرآرا نیوز   📸عکس:محدثه زارع    ✍️خبرنگار:مژده رنگیان

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا