فوتسال

امیدوارم شرایط بازی برایم مهیا شود

امیدوارم شرایط بازی برایم مهیا شود

درحال حاضر تمرینات گلری بدنسازی را ادامه میدهم و هنوز با باشگاهی قرارداد ندارم.

به گزارش فوتبالز مریم حسن زاده متولد ۱۳۸۳/۰۳/۲۶ اصالتا کرمانی ساکن تهران است . او درحال حاضر دانشجوی ترم اول تربیت بدنی و دروازه بان فوتسال است.

حسن زاده از ۱۳ سالگی بخاطر علاقه ی شدید به ورزش، این مسیر رو شروع کرد.وی ۴ سال بازیکن تیم های استانی بود و درسال ۱۴۰۰ دریکی از مسابقات بهترین بازیکن استان شد.

حسن زاده افزود : من همیشه آرزوی دروازه بان شدن داشتم چون در حوزه دروازه بانی، به دلیل اینکه توپ زیادی سمت دروازه پرتاب می‌شود هیجان زیادی در طول بازی برای من وجود دارد و به نظرم به همین دلیل جذابیت فوتسال بیشتر از فوتبال است. و دیگر اینکه پدرم ورزشی بودند. همیشه دوست داشتن من دروازبان بشوم . با حمایت پدرم توانستم با چندین اساتید بزرگ فوتسال آشنا شوم و تمرینات تخصصی دروازبانی شروع کنم.

بهترین اتفاق ورزشی قطعا رسیدن به جایگاهی هست که آرزوی هر ورزشکاری میتواند داشته باشد و بدترینش نادیده گرفتن حق و حقوق ورزشکاران است.

درحال حاضر تمرینات گلری بدنسازی را ادامه میدهم و هنوز با باشگاهی قرارداد ندارم. امیدوارم امسال بتوانم بازی کنم و شرایط بازی برایم مهیا شود.

حسن زاده در پایان افزود: ممنونم از زمانی که در اختیار من گذاشتید در آخر می‌خواهم تشکر کنم از تمام کسانی که به هر نحوی من را حمایت کردند و همراه من بودند ، من زندگیم را مدیون پدرم هستم چون تا آخرین لحظه حامی من بودند و نگذاشتند متوقف شوم اما متاسفانه چندماهی هست که در کنار خودم ندارمشون.بهشون قول دادم در بهترین جایگاه ورزشی قرار بگیرم و تمام سعیم را می کنم که آرزوی پدرم را برآورده کنم.

💻منبع:خبر روز   📸عکس:خبر روز

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا