فوتبال

همدان میزبان مرحله نهایی مینی‌ فوتبال بانوان

همدان میزبان مرحله نهایی مینی‌ فوتبال بانوان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مرحله نهایی مسابقات مینی‌فوتبال بانوان کشور ( جام ایرانیان) از بیست و ششم شهریور به میزبانی همدان آغاز می‌شود.

به گزارش فوتبالز مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اعلام خبر میزبانی همدان از مرحله نهایی مسابقات مینی‌فوتبال جام ایرانیان در بخش بانوان اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان در دولت دولت سیزدهم توجه بسیار ویژه‌ای به ورزش همگانی و تشویق مردم ایران به مشارکت عمومی در ورزش‌های همگانی به ویژه در حوزه ورزش بانوان دارد.

علیرضا حقیقی با اشاره به کارنامه درخشان بانوان همدانی در مسابقات بین‌المللی و کشوری گفت: بخش عمده‌ای از افتخارات ورزش استان متعلق به ورزشکاران بانوی استان است و در همین جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان در حوزه بانوان و نیز میزبانی از مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی بانوان در دستور کار دستگاه ورزش و مسئولان ارشد استان در دولت سیزدهم قرار دارد.

وی با اشاره به این که میزبانی از مرحله کشوری جام‌ ایرانیان نیز در این راستا صورت گرفته است عنوان کرد: این مسابقات از 26 تا 31 شهریور ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

حقیقی با ابراز رضایت از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: مشارکت مردم همدان در ورزش همگانی بالاتر از میانگین کشوری است.

حضور 450 بازیکن و مربی بانوی مینی‌فوتبال در مرحله نهایی جام ایرانیان

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان نیز با بیان این که با هماهنگی و رایزنی بین فدراسیون و هیئت ورزش‌های همگانی و نیز حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان استان میزبانی از نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال بانوان، جام ایرانیان به استان همدان واگذار شد، اظهار داشت: 450 بازیکن و مربی بانو از سراسر کشور از بیست و ششم تا سی‌ و یکم شهریور در مرحله نهایی این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

هادی سبزواری افزود: مسابقات مینی‌فوتبال جام ایرانیان ابتدا در سطح شهرستان‌های کشور و بعد در سطح استانی برگزار شد و در مرحله نهایی قهرمان استان‌های کشور در همدان به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان این که مسابقات استانی جام ایرانیان در استان همدان با حضور نمایندگان شهرستان‌های اسدآباد، تویسرکان، نهاوند، ملایر و همدان برگزار شده است گفت: تیم‌ سحر همدان به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت و ستاره‌ ساز همدان نیز به عنوان دوم رسید تا این دو تیم به عنوان نمایندگان استان همدان در مرحله کشوری مسابقات حضور داشته باشند.

سبزواری تصریح کرد: جلسه هماهنگی این مسابقات به زودی با حضور نمایندگان فدراسیون ورزش‌های همگانی و مسئولان استان برگزار و جزئیات برگزاری مسابقات اعلام می‌شود.

💻منبع:تسنیم   📸عکس:ایرنا

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا