فوتبال

اردلان، انتخاب هوشمندانه و مناسبی برای سپاهان است

اردلان، انتخاب هوشمندانه و مناسبی برای سپاهان است

کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان معتقد است، مجموعه سپاهان و مدیرعامل این باشگاه همیشه حامی ورزش بانوان بوده و اتخاذ سیاست بومی گرایی می تواند با برنامه ریزی بلند مدت در آینده به نفع ورزش استان اصفهان و باشگاه سپاهان باشد.

به گزارش فوتبالز الهام فرهمند در خصوص امضای قرارداد سفیدش در فصل جدید با تیم سپاهان اظهار داشت: باوجود باشگاه بزرگی مثل سپاهان که در اصفهان بسیار فعال است و نکته ای که برای من بسیار مهم است نگاه و تفکر ویژه مدیرعامل باشگاه و مجموعه سپاهان به ورزش بانوان به ویژه فوتبال بانوان است.

وی در ارتباط با انتخاب نیلوفر اردلان به عنوان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان، گفت: من خیلی سابقه این را ندارم که بخواهم شاگرد ایشان باشم و تنها دو هفته قبل از اعزام به مقدماتی المپیک، زمانی که آقای عبدی مشاور فنی تیم بودند ایشان هم در کنار تیم ملی حضور داشته و افتخار داشتیم که در کنارشان کار کنیم. خانم اردلان سابقه بسیار خوبی در فوتبال ما دارند و سالها کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان بوده اند، درست است که سالها به نوعی از فوتبال فاصله داشتند و در فوتسال مربیگری کردند؛ اما درک بالا و صحیحی که از فوتبال دارند و پیگیری هایی که انجام داده اند نشان می دهد که از فوتبال دور نبوده اند.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان سپاهان اضافه کرد: این انتخاب به اعتقاد من، انتخاب مناسب و شایسته ای برای باشگاه سپاهان است و به طور قطع نتیجه این انتخاب را خواهند دید، البته نمی توان با قاطعیت گفت در سال اول و یا در همین ابتدا شاهد تغییرات بسیار زیاد بود، اما بی شک با گذشت زمان پتانسیل ایشان در فوتبال می تواند مشخص کند که چه انتخاب شایسته ای توسط خانم چین سری و تایید مدیرعامل در ادامه مجموعه باشگاه سپاهان صورت گرفته است.

سیاست باشگاه استفاده بیشتر از بازیکنان بومی است

وی تصریح کرد: امسال سیاست باشگاه استفاده بیشتر از بازیکنان بومی است و فصل جدید می توانیم یک تیم با درصد بالای بومی را داشته باشیم، قرار است هزینه و سرمایه گذاری که سپاهان در سالهای گذشته در فوتبال بانوان داشته است را از امسال بیشتر از قبل برای فوتبال دختران اصفهان شاهد باشیم.

وی ادامه داد: درست است در دنیای حرفه ای موضوعی به نام بومی و غیر بومی بودن معنایی ندارد؛ اما من فکر می کنم فوتبال اصفهان آنقدر پتانسیل دارد که روی این مسأله بیشتر کار کرده و با سرمایه گذاری روی جوانان استانمان، انشالله ثمره آن را در آینده سالهای سال ببینیم.

فرهمند با بیان اینکه چند سال پیش بیشتر بازیکنان تیم ملی جوانان با تیم سیرجان قرارداد امضا کردند، خاطرنشان کرد: این مسأله موجب شد چندین سال این باشگاه را در سطح فوتبال بانوان ایران قرار دهند و قهرمانی و نایب قهرمانی زیادی برای سیرجان به دست آورند. فکر می کنم برای سپاهان رسیدن به چنین عناوینی دور از دسترس نیست،اما نیاز به زمان دارد. هرچند سپاهان همیشه از زمان ورود به فوتبال بانوان باشگاههای کشور از مدعیان بوده و می دانم که مدیران سپاهان این درک را دارند که قرار نیست این اتفاق یک شبه برای فوتبال بانوان سپاهان رخ دهد و نیاز به زمان و برنامه ریزی دارد تا بتوانیم شرایط خوبی را برای فوتبال سپاهان رقم بزنیم، بنابراین می دانم که مجموعه سپاهان با فکر و برنامه چنین سیاستی را اتخاذ کرده اند.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به هدایت تیم های ملی زیر ۱۴ و ۱۶ سال کشورمان توسط نیلوفر اردلان، تاکید کرد: استفاده خانم اردلان در رده های ۱۴ و ۱۶ سال تیم ملی نشان می دهد که ایشان بازیکن ساز و استعدادیاب بسیار خوبی هستند و در حال حاضر که سپاهان سیاست بومی گرایی را در پیش گرفته است، مطمئنا بسیار زیاد می توانند به تیم ما و باشگاه سپاهان کمک کنند تا زودتر به اهداف خود دست پیدا کنند، قرار است استعدادهایی که در اصفهان هستند سریع تر کشف شوند، به ویژه با فراخوانی که زده شده فرصت بسیار خوبی برای دختران فوتبالیست اصفهانی که دوست دارند پیراهن طلایی این تیم را برتن کنند، فراهم شده است.

💻منبع:برنا  📸عکس:رسانه باشگاه سپاهان

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا