فوتبال

گروه بسيار سختى داریم

گروه بسيار سختى داریم

رمضانى كاپيتان خاتون بم گفت : گروه بسيار سختى داریم اما ما قهرمان ايران هستيم و تلاش مى كنيم نماينده شايسته اى باشيم.

به گزارش فوتبالز تيم فوتبال زنان خاتون بم با قهرمانى در ليگ ايران، جواز حضور در جام باشگاه هاى آسيا را كسب كرد و حالا بايد از دو ماه ديگر به مصاف حريفان برود.

عاطفه رمضانى كاپيتان اين تيم در اين باره گفت: متاسفانه يا خوشبختانه در گروه بسيار سختى قرار گرفتيم و بايد با تيم هاى قدرتمند آسيا بازى كنيم و مى توانيم تيم خود را نسبت به قدرت هاى آسيا محك بزنيم.

وى افزود: متاسفانه فقط يك تيم از هرگروه صعود مى كند و اين كار ما را به شدت سخت مى كند هرچند كه تيم هاى قوى اى در اين گروه هستند اما ما هم خاتون بم قهرمان ايران هستيم و تلاش مى كنيم بازى هاى قابل قبولى به اجرا بگذاريم و نماينده شايسته اى براى ايران باشيم.

انگیزه زیادی داریم

رمضانى درباره تيم هاى گروه و بازى با تيم هاى خوب هم گفت: فكر مى كنم نماينده استراليا قوى ترين تيم گروه باشد اما كره اى ها هم بيشتر بازيكنانشان ملى پوش هستند. با نمايندگان ازبكستان هم قبلا بازى كرده ايم و فوتبالشان را مى شناسيم. به هر حال قرار گرفتن در اين گروه و بازى با اين تيم ها انگيزه زيادى به ما هم داده است تا تجربه جديدى در ميدان هاى بزرگ كسب كنيم.

كاپيتان خاتون بم در ادامه گفت: ما خيلى اميدوار هستيم تا بتوانيم چند بازى دوستانه پيش از اعزام داشته باشيم و در صورت امكان از بازيكن خارجى در اين مسابقات بهره مند شويم تا حريف دست و پا بسته اى مقابل رقبا نباشيم.

وى در پايان گفت: از مردم مى خواهيم برايمان دعا كنند تا بتوانيم شايستگى خود را در اين مسابقات ثابت كنيم.

شایان ذکر است خاتون بم در گروه B جام باشگاه هاى زنان آسيا بايد از ١٥ تا ٢١ آبان، مقابل نسف قارشى، هيوندا استيل كره جنوبى و اف سى سيدنى استراليا قرار گيرد.

💻منبع:فوتبالی  📸عکس:فوتبالی

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا