فوتبال

جهان‌نجاتی گزینه جدید انزلی‌چی‌ها در فوتبال زنان

جهان‌نجاتی گزینه جدید انزلی‌چی‌ها در فوتبال زنان

مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی در حال رایزنی با مریم جهان‌نجاتی برای پذیرش هدایت تیم‌شان هستند.

به گزارش فوتبالز لیگ برتر فوتبال زنان ایران قرار است از اواخر آبان‌ماه فعالیت خود را در دوره شانزدهم آغاز کند. البته مسئولان سازمان لیگ در نظر داشتند تا مسابقات را از اوایل شهریورماه آغاز کنند اما درخواست کادرفنی تیم ملی برای تعویق مسابقات لیگ برتر باعث شد تا بازی‌ها به اواخر آبان‌ماه موکول شود که طبق آخرین پیگیری‌ها، احتمالاً شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران از بیست‌وششم آبان‌ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند که البته هنوز جزئیات تکمیلی از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است.

تیم‌های خاتون بم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان در کنار سپاهان اصفهان که فصل گذشته عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کرد و شهرداری سیرجان که به مقام سوم رسید، تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز کرده‌اند. تداوم حضور مرضیه جعفری روی نیمکت خاتون بم و انتخاب نیلوفر اردلان به عنوان سرمربی جدید سپاهان اصفهان و مریم ایراندوست به عنوان سرمربی جدید شهرداری سیرجان باعث شده تا جذابیت‌های لیگ برتر فوتبال زنان در فصل جدید دوچندان شود.

مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی بعد از سامان دادن به شرایط فوتبال مردان و انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید تیم‌شان و شروع پرنوسان انزلی‌چی‌ها در لیگ برتر مردان، حالا به دنبال انتخاب سرمربی تیم زنان خود هستند. ملوان یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌هایی است که همزمان با فوتبال مردان در عرصه فوتبال زنان هم فعالیت می‌کند و حالا مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا بتوانند بهترین گزینه را به عنوان سرمربی جدید تیم خود برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان انتخاب کنند.

قرارداد جهانچی تمدید نمی‌شود

معصومه جهانچی فصل گذشته هدایت ملوان بندرانزلی را برعهده داشت که انزلی‌چی‌ها در جدول 10 تیمی رقابت‌ها در جایگاه ششم قرار گرفتند و دور از کورس قهرمانی بودند. البته که جوان‌گرایی انجام شده در ترکیب ملوان در نوع خود جالب‌توجه بود. آخرین پیگیری‌ها از باشگاه ملوان حکایت از آن دارد که قرارداد جهانچی برای فصل جدید تمدید نخواهد داد و مدیران باشگاه ملوان به دنبال استخدام سرمربی جدید برای تیم خود هستند و در این زمینه عملکرد گزینه‌های مختلفی را زیرنظر دارند تا بتوانند بهترین گزینه را برای فصل جدید برگزینند.

سرمربی جدید ملوان از تیم ملی می‌آید!

مریم جهان‌نجاتی بعد از آنکه در لیگ پانزدهم پیش از آنکه فصل به پایان برسد، به همکاری‌اش با تیم شهرداری سیرجان پایان داد، به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران و البته مربی تیم ملی بزرگسالان کار خود را پیش برد و حالا گفته می‌شود که او دوباره قصد بازگشت به عرصه باشگاهی را دارد. در حالی‌که گمانه‌زنی‌های اولیه از احتمال حضور مریم آزمون در تیم ملوان بندرانزلی حکایت داشت اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مدیران باشگاه ملوان مذاکرات اولیه را با جهان‌نجاتی انجام داده‌اند و باتوجه به نظر مثبت طرفین برای همکاری، احتمال توافق بالا بوده و جهان‌نجاتی احتمالاً به عنوان سرمربی جدید ملوان بندرانزلی انتخاب خواهد شد تا با حضور او در کنار چهره‌هایی مانند مرضیه جعفری، مریم ایراندوست و نیلوفر اردلان، جذابیت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان بیش از پیش افزایش پیدا کند.

💻منبع:فوتبال360  📸عکس:فدراسیون فوتبال

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا