فوتبال

چالش سوء مدیریت در فوتبال زنان

چالش سوء مدیریت در فوتبال زنان

تیم‌ملی فوتبال زنان ایران کمتر از چهل روز دیگر باید در دور دوم مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس به میدان برود.

به گزارش فوتبالز تیم‌ملی فوتبال زنان ایران کمتر از چهل روز دیگر باید در دور دوم مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس به میدان برود و هم‌زمان از پنجاه روز دیگر هم تیم فوتبال خاتون با چهره‌ های ملی‌پوش خود باید در جام‌باشگاه‌های آسیا بازی کند.

در مقدماتی المپیک، تیم‌ملی فوتبال زنان ایران براساس قرعه‌کشی انجام‌شده باید عازم کشور استرالیا شود و در نخستین گام، چهارم آبان‌ماه مقابل تیم‌ملی فوتبال زنان این کشور صف‌آرایی کند و سپس هفتم آبان‌ماه به مصاف تیم‌ملی زنان چین‌تایپه برود و در آخرین بازی مرحله گروهی هم دهم آبان‌ماه برابر تیم‌ملی زنان فیلیپین قرار بگیرد.

تیم خاتون بم هم در جام‌ باشگاه‌ های آسیا با تیم‌های سیدنی اف‌سی استرالیا، هیوندای استیل ردآنجلز کره‌جنوبی و اف‌سی نسف ازبکستان هم‌گروه است و این مسابقات از ۱۵ تا ۲۱آبان برگزار می‌شود. قرار است از فصل آینده، این رقابت‌ها در قالب لیگ قهرمانان زنان آسیا پیگیری شود. این یعنی مرضیه جعفری، پرافتخارترین سرمربی زن ایران، هم فعلا تمایلی به حضور در تیم‌ملی ندارد و فقط به تیم خودش فکر می‌کند.

خبری از اردوی ملی نیست

کادرفنی تیم‌ملی به‌بهانه برگزاری اردو‌های پیاپی برای این تیم از مسئولان سازمان لیگ خواست برگزاری مسابقات لیگ‌برتر را به تعویق بیندازند که این اتفاق رخ داد، اما نکته جالب‌توجه اینکه خبری از برگزاری اردو‌های ملی نیست و در یک ماه گذشته تیم‌ملی فوتبال زنان ایران در تعطیلات مطلق بوده است.

زنان فوتبال ایران قرار بود در دهه اول شهریورماه در جزیره کیش اردو بزنند، اما این اردو لغو شد و بعد از آن بحث برپایی اردوی ملی به میزبانی شهر گلپایگان به میان آمد که برگزاری این اردو هم نهایی نشد تا بلاتکلیفی‌ها ادامه داشته باشد.

💻منبع:شهرآرانیوز  📸عکس:فدراسیون فوتبال  ✍️خبرنگار:مژده رنگیان

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا