روزنامه فوتبالز

شماره 977 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 977 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 977 روزنامه فوتبالز می خوانید:

مشخص شدن تیم های راه یافته به نیمه نهایی مینی فوتبال زنان

مدیر فنی این دوره از مسابقات اظهار داشت: در مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها که در زمین چمن دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در جریان است، ایلام یک بر صفر اصفهان را شکست داد، تهران با همین نتیجه مقابل خراسان جنوبی پیروز شد.

از قهرمان تا میهمان تازه‌وارد در سکوت مطلق!

خبرهای غیررسمی حکایت از احتمال کاهش شمار تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید مسابقات دارد. مسئولان سازمان لیگ در حالی برنامه جدید رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان ایران را اعلام کرده‌اند که خبرهای غیررسمی حکایت از احتمال کاهش شمار تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید مسابقات دارد؛ به‌طوری‌که فعلاً تیم‌های پیکان تهران که فصل گذشته توانست قهرمان رقابت‌ها شود در کنار صنایع نوا آمل، نصر امید کرج و هیات فوتبال نطنز نه‌ تنها تمرینات خود را آغاز نکرده‌اند، بلکه خبری هم از انتخاب سرمربی و یا جذب بازیکن نیست تا آن‌ها در آستانه کناره‌گیری از مسابقات قرار گیرند!

پیروزی دختران 14 سال در بازی دوستانه

 در حاشیه برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۴ سال، عصر امروز چهارشنبه شاگردان پروانه کران خسروی در دیداری دوستانه به مصاف تیم ستارگان درخشان تیکا رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا