فوتبال

از سپاهان خداحافظی نمی‌کنم

از سپاهان خداحافظی نمی‌کنم

لژیونر اصفهانی فوتبال بانوان گفت: از سپاهان خداحافظی نکرده و نمی‌کنم زیرا سپاهان خانه من است و شاید خیلی زود و شاید دیرتر به این تیم بازگردم و راهم را ادامه دهم تا با قهرمانی با سپاهان این مسیر را به پایان برسانم.

به گزارش فوتبالز هاجر دباغی در خصوص پیوستنش به تیم گوکولام کرالا هند اظهار کرد: از طرف رابط تیم هند با من تماس گرفتند و اگر بخواهم واقع بین باشم به دلیل تفاوت فرهنگی که وجود دارد کاملاً مخالف بودم اما به دلیل اصرار تیم هند و رابطش با این تیم چند جلسه آنلاین برگزار کردیم.

وی افزود: در این جلسات ایده‌ها و پیشنهاداتشان را برای بازی در لیگ هند و جام باشگاه‌های آسیا ارائه کردند که از نظر من پیشنهادات خوبی بود، مذاکرات نزدیک به ۴ هفته به طول انجامید و سر انجام به جمع بندی رسید و با وجود این که آینده جدیدی برای من است و با توجه به سن خودم تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم.

دباغی گفت: بعد از اتمام لیگ سال گذشته و مصدومیتی که برایم رخ داد در خدمت تیم ملی بودم و بعد از آن سریعاً برای مسائل درمانی و بدنسازی پیش فصل اقدام کردم، از تیم ملی و مریم آزمون تشکر می‌کنم که اجازه دادند در یکی از اردوها حاضر نباشم و و بدنسازی و درمانم را کامل کنم.

وی ادامه داد: در اصفهان تمرینات انفرادی را پیش بردم و در حال حاضر آمادگی نسبی خوبی دارم اما با توجه به شرایطی که وجود دارد برای رسیدن به آمادگی صد درصد نیاز است به تیم جدیدم ملحق شوم و تمرینات تیمی را شروع کنم.

دباغی در خصوص جدایی از سپاهان اظهار کرد: یک قهرمانی با تیم محبوبم به باشگاه، خودم و مردم اصفهان بدهکار هستم، همه عناوین فردی را با سپاهان به دست آوردم و خوشحالم که بخشی از خاطرات باشگاه هستم که همین امر باعث شد رکوردهای خوبی برجای بگذارم.

وی تصریح کرد: از سپاهان خداحافظی نکرده و نمی‌کنم زیرا سپاهان خانه من است و شاید خیلی زود و شاید دیرتر به این تیم بازگردم و راهم را ادامه دهم تا با قهرمانی با سپاهان این مسیر را به پایان برسانم، در همه این سال‌ها هواداران و عوامل باشگاه لطف زیادی به من داشتند و فکر می‌کنم طی شش فصل حضورم در سپاهان با عملکرد خوبی که داشتم، جواب زحمات ارزشمند آن‌ها را دادم.

منبع:ایمنا  📸عکس:بهروز نادری

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا