روزنامه فوتبالز

شماره 987 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 987 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 987 روزنامه فوتبالز می خوانید:

هر آنچه باید از فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان بدانید

مسئولان سازمان لیگ قصد دارند تا در روزهای ابتدایی آبان‌ماه فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان را قرعه‌کشی کنند و هفته نخست رقابت‌ها هم طبق تقویم تنظیم شده، جمعه 26 آبان‌ماه برگزار می‌شود. با توجه به حضور 11 تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان، هر هفته یک تیم استراحت خواهد داشت. با توجه به فرآیند آماده‌سازی تیم‌ها و فعالیت‌شان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به‌نظر می‌رسد که تیم‌های خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به مانند فصول گذشته، 3 تیم حاضر در کورس قهرمانی خواهند بود که باید دید در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان، عنوان قهرمانی به کدام تیم می‌رسد.

ورود خارجی‌ها آزاد شد!

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام سازمان لیگ تصویب کرد که هر کدام از تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان می‌توانند از 3 بازیکن خارجی استفاده کنند.گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان ایران خبر تصویب قانون حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر فوتبال زنان را تایید کرد و گفت: در جلسه اخیر هیات‌رئیسه سازمان لیگ مصوب شد که هر تیم می‌تواند از حضور 3 بازیکن خارجی در فهرست خود بهره ببرد.

پیروزی بانوان ایران برابر توکان مهام آیریا

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم توکان مهام آیریا رفت و توانست این تیم را با نتیجه پر گل ۱۱ بر صفر شکست دهد.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا