فوتبال

پدیده لیگ در یک قدمی سپاهان

پدیده لیگ در یک قدمی سپاهان

اولین خرید های بازیکنان غیر بومی در فوتبال بانوان باشگاه سپاهان که با تصمیم نیلوفر اردلان سرمربی این تیم با خرید احتمالی نازنین زهرا منصور الوارس که از شاگردان آکادمی باشگاه ستارگان نیلوفر اردلان می باشد در راه خواهد بود.

به گزارش فوتبالز شنیده ها حاکی از آن است نیلوفر اردلان سرمربی این فصل فوتبال سپاهان قصد دارد بنا بر سیاست این فصل باشگاه که جذب حداکثری استفاده از بازیکنان بومی در این تیم استفاده شود؛ درحال حاضر بعد از جذب بازیکنان بومی چند بازیکن غیر بومی نیز جذب شود که در این میان نام یکی از پدیده های لیگ برتر فوتبال بانوان (نازنین زهرا منصور الوارس)نیز به گوش می‌رسد.

وی متولد ۱۳۸۵و ساکن تهران فوتبال خود را نزد نیلوفر اردلان در آکادمی و باشگاه ستارگان کشف استعداد شدو در این آکادمی پرورش یافت. منصورالوارس که در میان اهالی فوتبال به نازنین منصوری شهرت دارد، که در ۱۱ سالگی جوان‌ترین عضو تیم دختران زیر ۱۵ سال ایران بود.

نازنین زهرا منصوری الوارس که سابقه حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد ، به لیگ فوتسال زنان رفت؛ و با توجه به سن و سالش اعلام کرده تمایلی به خروج از تهران ندارد و با توجه به این‌که تهران در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان نماینده‌ای نداشت، او مجبور به حضور در رشته فوتسال شد و عضو تیم فوتسال زنان پیکان بود که قهرمانی لیگ را به دست آورد.

نازنین زهرا منصورالوارس با وجود پیشنهاد از سمت باشگاه سپاهان شده قید حضور در لیگ برتر فوتسال را بزند و حالا در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد و برخلاف فصل گذشته که در لیگ فوتسال حضور داشت، او حالا در لیگ فوتبال در یک تیم اصفهانی کارش در کنار را نیلوفر اردلان دنبال کند.

💻منبع:خبر روز  📸عکس:فدراسیون فوتبال  ✍️خبرنگار:امیرعلی شفیعه

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا