روزنامه فوتبالز

شماره 997 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 997 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 997 روزنامه فوتبالز می خوانید:

پیروزی ملی پوشان نونهال برابر ازبکستان

دومین دیدار از رقابتهای فوتبال دختران زیر14 سال در تورنمنت کافا امروز برگزار شد شاگردان کران خسروی برابر ازبک ها با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شدند.

قرعه‌کشی مجدد سوپرلیگ فوتسال زنان

با برگزاری دوباره قرعه‌کشی سوپرلیگ فوتسال زنان، قرار است این دوره از رقابت‌ها از روز جمعه پنجم آبان‌ماه آغاز شود.پالایش‌نفت آبادان و ملی‌حفاری اهواز به عنوان دو نماینده شرکت‌کننده از استان خوزستان در سوپرلیگ فوتسال زنان، براساس قرعه‌کشی قبلی در هفته نخست با یکدیگر رودررو شدند که در اتفاقی جالب‌توجه، در قرعه‌کشی‌ای که مجدداً انجام شد، بازهم باید تقابل این دو تیم در هفته نخست به انجام برسد! البته که در قرعه‌کشی قبلی، آبادان میزبان دربی خوزستان بود اما حالا این مسابقه حساس در اهواز برگزار می‌شود. از جمله دیگر مسابقات مهم هفته نخست سوپرلیگ فوتسال زنان ایران می‌توان به رویارویی دو تیم سایپا تهران و مس رفسنجان اشاره داشت. با اعلام رسمی مسئولان سازمان لیگ، مسابقات از جمعه پنجم آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

در حد نام ایران بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در آستانه حضور این تیم در مرحله دوم انتخابی المپیک، گفت: با حریفان سختی در این رقابت‌ها روبه‌رو خواهیم شد، اما تلاشمان این است در حد نام ایران بازی کنیم.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا