فوتبال

عملکرد خوبی در اولین دیدار دوستانه‌ داشتیم

عملکرد خوبی در اولین دیدار دوستانه‌ داشتیم

سرمربی تیم فوتبال زنان پیکان معتقد است که این تیم روند آماده‌سازی خود را به درستی طی می‌کند.

به گزارش فوتبالز تیم فوتبال زنان پیکان در راستای آماده‌سازی هرچه بیشتر برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه کارگران به مصاف تیم هوم‌کر رفت. دیداری که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هانیه رحمتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص آخرین شرایط تمرینی تیمش اظهار داشت: قبل از صحبت در مورد مسائل فنی اولین دیدار تدارکاتی لازم می‌دانم بگویم، بیشتر از دو هفته است که تمرینات‌ را شروع کرده‌ایم. اکثرا در فاز بدنسازی بودیم و چند جلسه‌ای می‌شود که وارد کارهای تاکتیکی شده‌‌ایم. با این حال، بازیکنان تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشته‌اند.

او درخصوص اولین دیدار دوستانه پیکان مقابل هوم‌کر گفت: هدف از بازی دوستانه مقابل هوم‌کر، علاوه بر حفظ و ایجاد آمادگی بیشتر، دیده شدن بازی تیمی بازیکنان در کنار هم بود. هنوز کلی کار به لحاظ فنی و تاکتیکی برای انجام دادن، داریم تا بتوانیم به ارزیابی درستی از بچه‌ها برسیم. از طرفی، نتیجه این دیدار برای‌مان اهمیتی ندارد. فقط می‌خواستیم که بازیکنان تمامی آن نکات فنی را که در همین مدت زمان کوتاه گفته بودیم، به نحو احسن در زمین به اجرا بگذارند. نتیجه بازی هم با تساوی بدون گل همراه بود و بازیکنان ما باتوجه به جلسات تمرینی که کنار هم بودند، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

رحمتی افزود: ناگفته نماند که ما در چند پست نیاز به جذب بازیکن داریم تا تیم در برخی پست‌ها ترمیم و تقویت شود که در این صورت فکر می‌کنم پیکان در رقابت‌های لیگ برتر، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. مطمئنا با توجه به سطح بالای تعامل بین کادرفنی و مدیریت باشگاه، اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اهداف تیمش در فصل پیش‌رو گفت: ما طبق لیستی که داریم هدف‌گذاری می‌کنیم. بر همین اساس هدف اول ما حفظ مقام چهارمی فصل گذشته و هدف دوم ما هم در صورت جذب چند بازیکن در پست‌های مختلف، تلاش برای ارتقای جایگاه فصل قبل است. امیدوارم که بتوانیم با ارائه بازی‌های قابل قبول، نتایج خوبی را برای باشگاه پیکان کسب کنیم و جایگاه خوبی را در پایان فصل به دست آوریم.

💻منبع:باشگاه پیکان 📸عکس:باشگاه پیکان

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا