روزنامه فوتبالز

شماره 1009 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 1009 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 1009 روزنامه فوتبالز می خوانید:

فرمول تاریخ‌سازی زنان ایران در پرث

زنان فوتبال ایران در حالی باید بتوانند مقابل فیلیپین به پیروزی برسند که در صورتی این 3 امتیاز به کمک تیم ملی زنان ایران در مسیر صعود به جمع 4 تیم برتر آسیا خواهد آمد که کره‌شمالی نتواند در جدال با تایلند امتیاز کسب کند، چینی‌ها اگر نتوانند مقابل کره‌جنوبی امتیاز بگیرند، ویتنام موفق به کسب امتیاز در جدال با ژاپن نشود و ازبک‌ها هم موفق نشوند برابر تیم ملی زنان هند به پیروزی برسند. رقم خوردن هر یکی از این حالات باعث خواهد شد تا در صورت حتی کسب 3 امتیاز دیدار با تیم ملی زنان فیلیپین، زنان فوتبال ایران نتوانند به دور نهایی انتخابی المپیک 2024 پاریس صعود کنند.

آخرین تمرین شاگردان آزمون پیش از بازی با فیلیپین

طبق دستور سرمربی، تمرین حفظ توپ و همچنین استراتژی بازی بر اساس شیوه بازی فیلیپین به اجرا گذاشته شد. ضربات ایستگاهی و کرنر دیگر بخش تمرینات ملی‌پوشان را تشکیل داد.

عملکرد خوبی در اولین دیدار دوستانه‌ داشتیم

سرمربی تیم فوتبال زنان پیکان معتقد است که این تیم روند آماده‌سازی خود را به درستی طی می‌کند. سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اهداف تیمش در فصل پیش‌رو گفت: ما طبق لیستی که داریم هدف‌گذاری می‌کنیم. بر همین اساس هدف اول ما حفظ مقام چهارمی فصل گذشته و هدف دوم ما هم در صورت جذب چند بازیکن در پست‌های مختلف، تلاش برای ارتقای جایگاه فصل قبل است.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا