فوتبال

در این رقابت‌ها می‌توانیم عیار خودمان را بسنجیم

در این رقابت‌ها می‌توانیم عیار خودمان را بسنجیم

سرمربی تیم خاتون ایران در نشست خبری پیش از دیدار با سیدنی استرالیا در اولین مسابقه از آخرین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالز تیم خاتون به عنوان پرافتخارترین تیم باشگاهی فوتبال زنان در ایران و قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر، نماینده فوتبال زنان ایران در چهارمین و آخرین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا است؛ آن‌هم در حالی‌که برای نخستین‌بار با تصمیم (AFC)، قرار است نمایندگان شرق و غرب آسیا با یکدیگر رودررو شوند و براساس قرعه‌کشی انجام شده، خاتون ایران با سیدنی استرالیا، اینچئون هیوندای استیل کره‌جنوبی و نسف‌قارشی ازبکستان همگروه شده است.

شاگردان مرضیه جعفری فردا (دوشنبه) پانزدهم آبان‌ماه در نخستین بازی‌شان در مرحله گروهی، باید به مصاف سیدنی استرالیا بروند؛ مسابقه‌ای که از ساعت 13:30 به وقت تهران در ورزشگاه جار تاشکند برگزار خواهد شد. مرضیه جعفری سرمربی تیم خاتون ایران صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از اولین مسابقه تیمش در چهارمین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران درباره شرایط تیمش و هدف‌گذاری خاتون در این دوره از رقابت‌ها پاسخ داد.

می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم

جعفری درباره اولین بازی تیمش در چهارمین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا گفت: تیم سیدنی، تیم بسیار خوبی است و ما خوشحال هستیم که در این دوره از رقابت‌ها حضور داریم. تیمِ خاتون، تیمی است که در چندین سال در ایران قهرمان بوده و ما الان آمده‌ایم که نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم. این بازی‌ها می‌تواند انگیزه مضاعفی در عرصه باشگاهی باشد و جدال فردا، بازی سختی برای ما خواهد بود. هم اولین بازی برای ما است و هم اینکه باید برابر تیم پرقدرت سیدنی استرالیا به میدان برویم.

مرضیه جعفری در واکنش به اولین رویارویی تیم‌های غرب و شرق آسیا در رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌ها توضیح داد: ادغام تیم‌های غرب و شرق آسیا، اتفاق بسیار خوبی بود؛ چرا که می‌توانیم عیار خودمان در این رقابت‌ها بسنجیم و انگیزه بیشتری را کسب کنیم. ما سال قبل هم در این رقابت‌ها شرکت کردیم که در منطقه غرب فقط 2 تیم بودیم. شاید برای تیمِ ما که تجربه بین‌المللی کمتری داشته و بیشتر در بازی‌های لیگ داخلی به میدان رفته، تجربه دشواری باشد. تاکنون چنین رقیبی نداشته‌ایم اما رقابت‌های همزمان تیم‌های غرب و شرق برای فوتبال زنان قاره آسیا بهتر است.

سرمربی خاتون ایران در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره کیفیت تیمِ سیدنی گفت: تیم ملی زنان ایران مقابل استرالیا با 2 گل شکست خورد اما باید بگویم که تیمِ سیدنی، چندین لژیونر دارد و فکر می‌کنم تیم خیلی خوبی است. تیمی که قهرمان استرالیا شده است. همه تلاش ما این است که بهترین نتیجه را کسب کنیم؛ البته که بچه‌هایمان در تیم ملی، بازی‌های سنگین و فشرده‌ای داشتند و این بُعد مسافت و خستگی هم به ضرر ما بوده اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم اما پیش‌بینی درباره نتیجه بازی فردا ندارم.

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:فوتبال360

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا