فوتبال

دفاعی بازی کردن را بلد نیستم

دفاعی بازی کردن را بلد نیستم

سرمربی خاتون ایران با اشاره به شرایط اردوی تیمش و ابتلای بازیکنان کلیدی تیم به ویروس آنفولانزا، از نمایش شاگردانش برابر اینچئون هیوندای ابراز رضایت کرد.

به گزارش فوتبالز خاتون ایران در دومین پیکار خود در رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا، ظهر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه جار تاشکند به مصاف اینچئون هیوندای کره‌جنوبی رفت. شاگردان مرضیه جعفری بعد از پذیرش شکست 3 گله مقابل سیدنی استرالیا، در سودای آن بودند تا بتوانند در اولین رویارویی (ملی و باشگاهی) فوتبال زنان ایران برابر نماینده‌ای از کره‌جنوبی، بتوانند موفق عمل کنند که با وجود ارائه نمایش خوب، خبری از کسب امتیاز نبود و نماینده ایران با پذیرش دومین شکست کار خود را در مسابقه امروز به پایان برد.

مرضیه جعفری سرمربی تیم خاتون ایران در شرایطی امروز شاگردانش را به میدان فرستاد که ویروس آنفولانزا به اردوی خاتون سرایت کرده و چند مهره کلیدی این تیم از جمله مونا حمودی به دلیل آنفولانزا نتوانستند در ترکیب تیم‌شان در بازی امروز قرار گیرند. جعفری درباره نمایش شاگردانش در بازی امروز توضیحاتی را ارائه کرد و با اشاره به خستگی شاگردانش با توجه به حضور در اردوی ملی و البته ابتلای چند بازیکن به ویروس آنفولانزا، نسبت به شکست تیمش برابر حریف کره‌ای واکنش نشان داد.

دفاعی بازی کردن را بلد نیستم، باید و باید حمله کنیم و گل بزنیم!

جعفری درباره عملکرد خاتون در مصاف امروز برابر اینچئون هیوندای کره‌جنوبی گفت: فکر می‌کنم بازی بدی نبود. ما تغییراتی را در ترکیب‌مان داشتیم که فکر می‌کنم تغییرات‌مان خوب بود و جواب داد. گل‌های دریافتی‌مان کاملاً روی بی‌تجربگی بود. هم آن‌ها و هم ما موقعیت‌های برای گلزنی داشتیم. واقعا هیچ تمایلی به دفاعی بازی کردن ندارم و اینکه چه تیمی حریف‌مان است، تفاوتی برای من ندارد و خواسته همیشگی من از شاگردانم، ارائه نمایش‌های تهاجمی است.

سرمربی خاتون در واکنش به شرایط جسمانی بازیکنانش توضیح داد: نگین زندی دیشب در تب می‌سوخت و ما امروز ظهر به سختی او را از جا بلند کردیم و به میدان فرستادیم. زهرا سربالی با آنتی‌بیوتیک و دارو توانست فرصت حضور در زمین را پیدا کند یا شهناز جعفری‌زاده که تا قبل از مسابقه، حالت جسمی بدی داشت اما آمد و برای ما به میدان رفت. با توجه به این مشکلات، واقعا جلوی نماینده کره‌جنوبی خوب بازی کردیم؛ به‌طوری‌که آن‌ها هم شگفت‌زده شده بودند و بعد از بازی تعریف می‌کردند.

تا آستانه رسیدن به گل برتری رفتیم!

مرضیه جعفری با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خاتون گفت: من از بازیکنانم راضی بودم. حقیقتاً قبل از مسابقه فکر خیلی‌ها می‌کردند با توجه به شرایط اردوی تیم، نتیجه بدی برای ما رقم بخورد اما خوشحالم که فوتبال خوبی بازی کردیم و واقعا بعد از رسیدن به گل تساوی، به دنبال این بودیم که برنده شویم. متاسفانه به دلیل برگزاری حداقلی بازی‌های بین‌المللی، تجربه کافی را نداریم و خودباوری لازم را نداشتیم. من همیشه از تیمم برد می‌خواهم و اینکه چه تیمی رقیب ماست، تفاوتی ندارد. این روحیه من است و از دوران تحصیل همیشه به دنبال اولی بودم و این رویه در دوران مربیگری من هم ادامه دارد و فقط باید برای پیروزی بجنگیم.

جعفری درباره شکست به‌ثبت رسیده توضیح داد: هیچ توجیهی نمی‌آورم که چرا تیم من امروز باخت، چون مقابل نماینده کره‌جنوبی باختیم. خستگی داشتیم، بچه‌هایمان بیمار بودند اما فقط می‌گویم که بازیکنان‌مان با تمام وجود بازی کردند و همه غیرت‌شان را در زمین مسابقه برای موفقیت تیم خرج کردند. از آن‌ها واقعا تشکر می‌کنم، دم‌شان گرم! همیشه می‌گویند ایرانی‌ها غیرت منحصربه‌فردی دارند و بچه‌هایمان واقعا امروز غیرت به خرج دادند و ممنون‌شان هستم.

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:کیمیا قاسم زاده

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا