فوتبال

چترنور و بهشت در آستانه قرارداد با سپاهان و ملوان

چترنور و بهشت در آستانه قرارداد با سپاهان و ملوان

نقل و انتقالات فوتبال زنان ايران شاهد حضور بازيكنان سابق سيرجان است.

به گزارش فوتبالز اواخر فصل گذشته بود كه در سيرجان اتفاقات عجيبى افتاد و منجر به خروج مريم جهان نجاتى از اين تيم شد. پس از خروج او و در پايان فصل، ستاره هاى اين تيم هم ساز جدايى كوك كردند تا عملا فوتبال سيرجان وارد اتفاقات عجيبى شود.

در فصل نقل و انتقالات در حالى كه همه منتظر حضور مريم جهان نجاتى به همراه بازيكنانش بر روى نيمكت يكى از تيم هاى ليگ برترى بودند كه اين اتفاق نيفتاد و او سرمربى تيم ملى جوانان ماند تا سرنوشت بازيكنان سابق شهردارى سيرجان نامعلوم بماند.

اما در اين بين نام دو بازيكن بيشتر از ساير بازيكنان بر سر زبان ها بود. افسانه چترنور خانم گل فصل گذشته ليگ برتر و شبنم بهشت يكى از تاثير گذارترين بازيكنان شهردارى سيرجان كه خيلى ها منتظر سرنوشت اين دو بازيكن بودند.

اما افسانه چترنور با انتشار پستى در صفحه اجتماعى اش به طور رسمى از سيرجانى ها خداحافظى كرد تا اين احتمال را به وجود بياورد كه قرارداد خود را با تيم جديدش امضا مى كند. افسانه چترنور و شبنم بهشت كه گفته مى شد پيشنهاد هاى خارجى هم به دستشان رسيده، ترجيح دادند در ايران بمانند و در بين تيم هاى ايرانى از ملوان يا سپاهان به عنوان مقصدشان ياد مى شود.

اگر چه در ابتدا نقل و انتقالات سپاهان دنبال بومى سازى بود اما در چند روز گذشته چند بازيكن غير بومى را جذب كرده است تا نشان دهد دنبال تقويت تيم خود است. از آن سو ملوان هم نقل و انتقالات خوبى را سپرى كرده است و حالا مى خواهد با جذب اين بازيكنان به روز هاى خوبش باز گردد.

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:سهیل سعادتمندی

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا