فوتبال

غير قابل پيش بينى ترين فصل تاريخ

غير قابل پيش بينى ترين فصل تاريخ

ليگ برتر فوتبال زنان ايران از روز جمعه آغاز مى شود. فصلى كه براى اولين بار مدعيان زيادى دارد.

به گزارش فوتبالز از روز جمعه ٢٦ آبان شانزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال زنان ايران آغاز مى شود. فصلى كه قهرمانش قابل پيش بينى نيست و مدعيان قهرمانى اش هم بيش از هر فصلى است.

خاتون بم؛ قهرمانى اى كه تبديل به عادت شده است

قهرمان بلامنازع فوتبال زنان ايران در سال هاى اخير، امسال هم فقط قهرمانى مي‌خواهد. خاتونى ها هر چند در فصل نقل و انتقالات تقويت نشده اند اما مرضيه جعفرى با مهره هاى فصل گذشته خود و جذب مليكا محمدى اميدوار به تكرار قهرمانى است.

شهردارى سيرجان؛ اثبات كادر و بازيكنان جديد

سيرجانى ها تمرينات خود را براى فصل جديد با تغييرات گسترده در بازيكنان و مربيان تيم آغاز كردند. پس از سال ها ديگر مريم جهان نجاتى سرمربى اين تيم نيست و مريم ايراندوست جاى او را گرفته است. شهردارى سيرجان هرچند مهره هاى خوبش را از دست داد اما به جاى آن ها بازيكنان خوبى گرفت تا باز هم مدعى قهرمانى بماند.

سپاهان اصفهان؛ قهرمانى با مربى اى كه راهش را بلد است

سپاهان از زمان تاسيسش هميشه جزو مدعيان بوده است و در ادوار مختلف ليگ يا دوم و يا سوم شده اند. حالا آن ها با بازيكنان جوان و سرمربيگرى نيلوفر اردلان، مربى اى كه راه قهرمانى را بلد است، به دنبال اولين قهرمانى خود در ليگ برتر فوتبال هستند.

ملوان بندر انزلى؛ بازگشت به روزهاى خوش

ملوان انزلى پس از سال ها كه با مشكلات مالى وارد ليگ برتر فوتبال مى شد، امسال با توپ پر وارد ليگ شده اند. انزلى چى ها ابتدا با بازيكنان موثر خود تمديد كردند و سپس خريد هاى خود را آغاز كردند كه سر آمد آن ها افسانه چترنور خانم گل فصل گذشته است. احتمالا اعظم غلامى هم سرمربى اين تيم معرفى شود تا ملوان هم بعد از سال ها براى قهرمانى بجنگد.

اين چهار تيم بى شك مدعيان اصلى كسب جام قهرمانى هستند و تيم هاى ديگر هم در كنار آن ها سعى در خلق شگفتى بزرگى دارند. پالايش گاز ايلام با بيان محمودى، كانى يكى از تيم هاى اصيل فوتبال زنان، پيكان همراه با سارا قمى و كادر جديد، البرز و آوا ايساتيس با بازيكنان جوان و با انگيزه خود، ليگ جذابى را قطعا تشكيل خواهند داد.

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:آریا جعفری

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا