فوتسال

روز جذاب سوپرلیگ فوتسال زنان

روز جذاب سوپرلیگ فوتسال زنان

هفته چهارم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران با برتری تیم‌های شاهین نطنز و پالایش‌نفت آبادان و ثبت نتیجه تساوی در 2 مسابقه دیگر هفته به پایان رسید.

به گزارش فوتبالز سوپرلیگ فوتسال زنان ایران به هفته چهارم فعالیت خود رسید و برخلاف 2 هفته اخیر رقابت‌ها که مسابقات روز جمعه برگزار می‌شد، دیدارهای هفته چهارم امروز (پنجشنبه) به انجام رسید؛ آن‎‌هم در حالی‌که تا پیش از شروع مسابقات هفته چهارم، ملی‌حفاری اهواز با 9 امتیاز صدرنشین جدول رقابت‌ها بود و تیم‌های شاهین نطنز، سایپا، پالایش‌نفت آبادان و مس رفسنجان با 6 امتیاز در تعقیب تیمِ صدرنشین بودند. در هفته چهارم رقابت‌ها، مهم‌ترین رقابت در تهران به انجام رسید.

ملی‌حفاری اهواز بعد از کسب 3 پیروزی پیاپی، امروز با هدایت فاطمه شریف در تهران میهمان تیمِ سایپا تهران بود. در دیگر مسابقه حساس امروز، شاهین نطنز در دیداری بیرون از خانه برابر مهرعظام قرار گرفت. رایزکو صفادشت و پالایش‌نفت آبادان برگزار کننده دیگر تقابل هفته چهارم بودند و مس رفسنجان هم در دیداری خانگی به مصاف صنایع نوا آمل رفت که در مسابقات امروز، دو تیم مهرعظام و صنایع نوا آمل در سودای کسب اولین امتیازشان در این فصل از رقابت‌ها بودند که به خواسته خود نرسیدند.

درخشش پاپی هم گره‌گشای کار ملی‌حفاری نبود

دو تیم سایپا تهران و ملی‌حفاری اهواز صبح امروز (جمعه) در سالن شهید قیانوری تهران برابر هم صف‌آرایی کردند. شاگردان فاطمه شریف که به دنبال حفظ رکورد 100 درصد پیروزی خود بودند، توانستند با گلزنی سارا شیربیگی از حریف خود پیش بیفتند اما درخشش نسیمه غلامی سد راه برتری یک‌گله ملی‌‎حفاری شد که در ادامه سحر پاپی توانست در نقش گلزن در ترکیب ملی‌حفاری بدرخشد. آرزو صدقیانی‌زاده خیلی زود بازی را به تساوی کشاند اما درخشش دوباره پاپی، باعث برتری 3 بر 2 شاگردان فاطمه شریف در تیم ملی‌حفاری شد.

مهسا نظری پیش از آنکه سوت پایان مسابقه به صدا در بیاید، با درخشش و گلزنی خود سد راه پیروزی حریف اهوازی شد تا اولین تساوی فصل ملی‌حفاری امروز در تهران به‌ثبت برسد و آن‌ها رکورد 100 درصدی پیروزی خود در فصل جدید را از دست بدهند. جالب آنکه در طرف مقابل هم سایپایی‌ها بعد از یک شکست و 2 برد پیاپی، امروز برای نخستین‌بار در فصل جدید رقابت‌ها متوقف شدند تا عدد صفر از مقابل شمار تساوی‌های دو تیم در جدول رده‌بندی حذف شود.

شاهین و پالایش‎‌نفت به سختی برنده شدند، ترمز مس هم کشیده شد

شاهین نطنز امروز در تهران میهمان تیم مهرعظام بود که شاگردان فریماه حبیبیان با گلزنی فرشته خسروی با یک گل از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه، مهرعظامی‌ها توانستند بازی را به تساوی بکشند و نمایش پایاپای دو تیم باعث شد تا بازی با نتیجه 1-1 دنبال شود اما پیش از سوت پایان، گل دوم شاهین نطنز به‌ثبت رسید تا سومین برد آن‌ها در فصل جدید رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان ایران به‌ثبت برسد. در دیگر مسابقه امروز، پالایش‌نفت آبادان در صفادشت برابر تیم رایزکو به میدان رفت.

شاگردان پریسا امامی‌زاده در یک بازی سخت و پرفشار توانستند با نتیجه 3 بر 2 در روز گلزنی و درخشش فاطمه ارژنگی، محدثه محمدی و فاطمه حسینی به پیروزی برسند تا آن‌ها هم در شرایطی مشابه شاهین نطنز بتوانند سومین برد خود در فصل جدید را جشن بگیرند. نتیجه غیرمنتظره هفته در رفسنجان رقم خورد؛ جایی‌که تیمِ مس با هدایت عاطفه رضایی نتوانست در مقابل حریف قعرنشین خود به 3 امتیاز کامل دست پیدا کند و مسی‌ها به تساوی 2-2 برابر صنایع نوا آمل رضایت دادند تا در هفته توقف ملی‌حفاری، فرصت نزدیک‌تر شدن به این تیم را از دست بدهند.

نتایج کامل هفته چهارم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران
پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه

سایپا تهران 3-3 ملی‌حفاری اهواز

مهرعظام تهران 1-2 شاهین نطنز

رایزکو صفادشت 2-3 پالایش‌نفت آبادان

مس رفسنجان 2-2 صنایع نوا آمل

در پایان هفته چهارم رقابت‌ها، ملی‌حفاری اهواز با 10 امتیاز صدرنشین رقابت‌ها است و شاهین نطنز با 9 امتیاز و تفاضل 12+ در جایگاه دوم قرار دارد و پالایش‎‌نفت آبادان هم با 9 امتیاز و تفاضل 7+ سومین تیم برتر جدول رده‌بندی است. تیم‌های سایپا تهران و مس رفسنجان هم با 7 امتیاز در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند. هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران روز پنجشنبه دوم آذرماه پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدارها، شاهین نطنز در خانه پذیرای سایپا تهرن خواهد بود و ملی‌حفاری اهواز باید در دیداری خانگی برابر مس رفسنجان قرار گیرد.

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:فوتبال360

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا