فوتسال

برد رویایی سایپا در بازی بزرگ هفته

برد رویایی سایپا در بازی بزرگ هفته

پنجمین هفته از رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان ایران در حالی به پایان رسید که هر 4 مسابقه هفته برنده داشت و در مهم‌ترین دیدار، سایپا تهران با 2 گل از سد شاهین نطنز گذشت.

به گزارش فوتبالز سوپرلیگ فوتسال زنان ایران به یکی از مهم‌ترین هفته‌های خود در نیم‌فصل نخست رسید؛ جایی‌که در هفته پنجم رقابت‌ها قرار بود مسابقات مهمی میان تیم‌های مدعی رسیدن به عنوان قهرمانی برگزار شود. ملی‌حفاری اهواز تا پیش از آغاز مسابقات امروز، توانسته بود تنها تیم بدون شکست فصل جدید رقابت‌ها باشد و با کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه صدرنشین جدول بود و تیم‌های شاهین نطنز، پالایش‌نفت آبادان، سایپا تهران و مس رفسنجان هم در تعقیب تیم پرستاره اهوازی بودند.

شاگردان فاطمه شریف در تیم ملی حفاری اهواز امروز (پنجشنبه) در دیداری حساس و خانگی میزبان مس رفسنجان بودند و دو تیم شاهین نطنز و سایپا تهران هم دیگر مصاف بزرگ هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران را برگزار می‌کردند. همچنین پالایش‌نفت آبادان در میان تیم‌های مدعی، آسان‌ترین رقیب را در پیش داشت و امروز برابر قعرنشین رقابت‌ها یعنی مهرعظام تهران به میدان رفت و رایزکو صفادشت و صنایع نوا آمل هم دیگر مصاف امروز را برگزار کردند.

مسِ غول‌کش، ملی‌حفاری را هم در خانه زمین‌گیر کرد!

ملی‌حفاری اهواز بعد از کسب 3 برد و یک تساوی، امروز در خانه به دنبال آن بود تا هم روند شکست‌ناپذیری‌اش در فصل جدید رقابت‌ها را تمدید کند و هم اینکه بتواند یکه‌تاز جدول بماند. در نقطه مقابل، مسی‌ها بعد از شکست دادن سایپا تهران و شاهین نطنز، در سودای آن بودند تا بتوانند دیگر تیم مدعی را هم شکست بدهند و عملکرد درخشان‌شان برابر تیم‌های مدعی را در فصل جدید رقابت‌ها حفظ کنند. شاگردان فاطمه شریف که هفته گذشته برابر سایپا تهران متوقف شده بودند، شروع خوبی در مسابقه امروز نداشتند و 2 بار دروازه آن‌ها از سوی بازیکنان مس در دقایق ابتدایی مسابقه باز شد.

سحر پاپی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما نارنجی‌پوشان به سرعت گل سوم را به‌ثمر رساندند تا نیمه نخست با برتری 3 بر یک مس رفسنجان خاتمه یابد. در نیمه دوم نمایش پایاپایی از سوی دو تیم ارائه شد و با وجود خلق موقعیت‌های گلزنی از سوی دو تیم، درخشش دروازه‌بان باعث شد تا موقعیت‌های ایجاد شده به گل تبدیل نشود. نارنجی‌پوشان توانستند برای چهارمین‌بار در بازی امروز گل بزنند و در واپسین لحظات مسابقه، سحر پاپی بار دیگر در نقش گلزن درخشید اما درخشش او برای بازگشت ملی‌حفاری به بازی کافی نبود تا در جریان یک دوئل پرگل و جذاب، مس رفسنجان با نتیجه 4 بر 2 برابر ملی‌حفاری اهواز به پیروزی برسد.

جشن بزرگ خودروسازان در نطنز

شاهین نطنز و سایپا تهران برگزارکننده دیگر تقابل حساس هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران بودند. در مصاف امروز، درخشش اعظم آخوندی و مهدیه محمودی‌نیا در نیمه نخست باعث شد تا با وجود خلق موقعیت‌های گلزنی، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکند و نیمه نخست تقابل شاگردان فریماه حبیبیان و معصومه رضازاده با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ آن‌هم در حالی‌که با توجه به شکست ملی‌حفاری در بازی همزمان، دو تیم در سودای کسب پیروزی بودند تا بتوانند خود را به صدر جدول رقابت‌ها برسانند.

نسیمه غلامی ستاره باتجربه سایپایی‌ها که در فصل جدید در قامت یک گلزن در ترکیب خودروسازان می‌درخشد، قفل دروازه شاهین را شکست و در حالی‌که شاگردان حبیبیان با حملات پردامنه به دنبال ثبت گل تساوی بودند، خط دفاعی سایپا روز بی‌نقصی را پشت سر گذاشت و مهدیه محمودی‌نیا هم با واکنش‌های خود مانع گلزنی نطنزی‌ها شد. در واپسین لحظات مسابقه و در حالی‌که نطنزی‌ها پاورپلی کرده بودند، سمیرا قربان‌پور دروازه خالی شاهین را باز کرد تا بازی با برتری 2 گله سایپا به پایان برسد.

پالایش‌نفت آبادان در روز درخشش مارال ترکمان و الهام عنافجه بردی 6 گله را در خانه برابر مهرعظام تهران جشن گرفت و نبرد تیم‌های رایزکو صفادشت و صنایع نوا آمل هم با برتری 6 بر یک رایزکو به پایان رسید تا در پنجمین هفته از رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان ایران، 4 تیمِ مس رفسنجان، سایپا تهران، پالایش‌نفت آبادان و رایزکو صفادشت بتوانند در قامت تیم برنده از میدان مسابقه خارج شوند و جالب آنکه هیچ‌کدام از رقابت‌های این هفته با نتیجه تساوی به پایان نرسید.

نتایج کامل هفته پنجم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران
پنجشنبه دوم آذرماه

ملی‌حفاری اهواز 2-4 مس رفسنجان

شاهین نطنز 0-2 سایپا تهران

پالایش‌نفت آبادان 6-0 مهرعظام تهران

صنایع نوا آمل 1-6 رایزکو صفادشت

در پایان پنجمین هفته از رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان ایران، پالایش‌نفت آبادان با 12 امتیاز و تفاضل 13+ صدرنشین رقابت‌ها شد و سایپا تهران با 10 امتیاز و تفاضل 9+ در جایگاه دوم قرار گرفت. ملی‌حفاری اهواز با 10 امتیاز و تفاضل 8+ تیمِ سوم جدول رده‌بندی است و مس رفسنجان هم با 10 امتیاز و تفاضل 2+ در جایگاه چهارم قرار دارد. شاهین نطنز با شکست خانگی که در مسابقه امروز متحمل شد، سقوطی چشمگیر را در جدول رده‌بندی رقابت‌ها داشت و با 9 امتیاز و تفاضل 10+ در رتبه پنجم جدول قرار گرفت.

ششمین هفته از رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان ایران، پنجشنبه نهم آذرماه پیگیری خواهد شد که در هفته ماقبل پایانی نیم‌فصل نخست رقابت‌ها، در مهم‌ترین تقابل هفته دو تیم سایپا تهران و پالایش‌نفت آبادان برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد. شاهین نطنز و ملی‌حفاری اهواز هم برگزارکننده دیگر مصاف مهم هفته ششم هستند و در دیگر مسابقات این هفته هم مس رفسنجان در صفادشت میهمان رایزکو است و دو تیم مهرعظام تهران و صنایع نوا آمل برابر هم به میدان خواهند رفت.

💻منبع:فوتبال360  📸عکس:فوتبال360

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا