فوتبال

شرایط جدول حساس تر شده است

شرایط جدول حساس تر شده است

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان،گفت: شرایط جدول حساس تر شده است. برای دو بازی حساسی که هفته های آینده مقابل شهرداری سیرجان و خاتون بم در اصفهان داریم، آماده می شویم.

به گزارش فوتبالز نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان، در خصوص بازی تیمش مقابل آوا تهران، اظهارداشت: روز خوبی برای ما نبود و بازیکنان کمی پریشان بودند. توانستیم یک گل به ثمر برسانیم و نیمه دوم سعی کردیم همین روند را حفظ کنیم. با توجه به کیفیت چمن و سبک بازی که وجود داشت دوست داشتیم که بچه های تیم در حاشیه امنیت قرارداشته باشند.

وی افزود: برای ما ۳ امتیاز مهم بود و به بچه ها خسته نباشید، می گویم. امسال لیگ متفاوتی داریم با توجه به تساوی دو تیم سیرجان و بم در هفته چهارم حساسیت ها در جدول بیشتر شد.

اردلان گفت: آماده می شویم برای دو بازی حساسی که هفته های آینده مقابل شهرداری سیرجان و خاتون بم در اصفهان داریم. نقاط ضعفی داریم که تلاش می کنیم آنها را برای این بازها رفع کنیم.

شایان ذکر است در هفته پنجم رقابت‌ها که جمعه هفته آینده برگزار خواهد شد، در مهم‌ترین دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان به مصاف هم می‌روند و خاتون بم هم در خانه پذیرای هیات فوتبال البرز خواهد بود.

💻منبع:برنا 📸عکس:محدثه صالحی

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا