فوتبال

بررسی جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال زنان

بررسی جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال زنان

تا پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان ایران، زهرا قنبری یکه‌تاز جدول برترین گلزنان فصل است.

به گزارش فوتبالز شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران در حال برگزاری است و روز گذشته، هفته پنجم رقابت‌ها به پایان فعالیت خود رسید. رشد کیفی فوتبال زنان ایران نسبت به فصول گذشته کاملاً نمایان است و 5 تیم برتر جدول رده‌بندی در حال با یکدیگر مشغول رقابت هستند که فاصله تیم اول تا پنجم جدول تنها 3 امتیاز است! خاتون بم با 13 امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان بندرانزلی صدرنشین است و این 2 تیم، تیم‌های بدون شکست فصل جاری لیگ برتر فوتبال زنان محسوب می‌شوند. پالایش گاز ایلام 12 امتیازی است و سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان هم 2 تیم 10 امتیازی حاضر در جدول محسوب می‌شوند.

25 مسابقه تا پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان ایران به انجام رسیده که در طول این 25 مسابقه، 75 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که آمار جالب‌توجهی است. در این میان باید به تراکم ویژه شکل گرفته در جدول گلزنان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران اشاره داشت که ستاره‌های 5 تیم مدعی عنوان قهرمانی، رقابت مویرگی و نزدیکی را با یکدیگر در جدول گلزنان دارند و امیدوارند که در پایان فصل بتوانند به عنوان خانم گلی رقابت‌ها دست پیدا کنند و کفش طلای شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان را از آن خود نمایند.

قنبری، ماشین گلزنی‌ای که خاموش نمی‌شود

زهرا قنبری سابقه 3 بار خانم گلی در لیگ برتر فوتبال زنان ایران را دارد و هم در عرصه باشگاهی و هم در عرصه ملی، برترین گلزن تاریخ فوتبال زنان ایران محسوب می‌شود. قنبری با رزومه‌ای پربار و درخشان در 31 سالگی همچنان در سودای افتخارآفرینی است و تا پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان توانسته خود را در قامت برترین گلزن فصل نشان بدهد. او 7 بار در این فصل از رقابت‌ها برای خاتون توانسته گل بزند تا یکه‌تاز جدول گلزنان باشد و امیدوار است بعد از آنکه در فصل گذشته و در رقابتی میلی‌متری با افسانه چترنور دوئل بر سر رسیدن به کفش طلا را از دست داد، در فصل جاری بتواند به چهارمین کفش طلای خود برسد و شمار گل‌های خود در تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان را دست‌نیافتنی‌تر کند.

نگین، جواهری که کفش طلا می‌خواهد!

خاتون بم در فصل جاری لیگ برتر فوتبال زنان توانسته در 5 مسابقه، 20 گل بزند که آماری خیره‌کننده است و در کنار 7 بار گلزنی زهرا قنبری برای خاتون، نگین زندی دیگر ستاره گلزن این تیم محسوب می‌شود. مهره خوش‌تکنیک و خوش‌آتیه بمی‌ها که در تیم ملی هم عملکرد درخشانی را در طول 3-2 سال اخیر داشته، توانسته 5 بار در فصل جاری برای خاتون گل بزند تا در رقابت با همبازی خود در مسیر کفش طلا قدم بزند و امیدوار است به رویای مهم خود که خانم گلی در لیگ برتر فوتبال زنان ایران است برسد و با پشت سر گذاشتن زهرا قنبری، این عنوان را از آن خود کند.

صف بلندبالای مدعیان خانم گلی!

مرضیه نیکخواه مهاجم گلزن شهرداری سیرجان که موثرترین بازیکن این تیم در فصل جاری رقابت‌ها محسوب می‌شود، عملکردی درخشان در خط آتش شهرداری سیرجان داشته و توانسته 5 گل از 12 گل تیمش در فصل جدید را به‌ثمر برساند که مهم‌ترین گل او در این فصل، در دربی استان کرمان برابر خاتون بم بود. نیکخواه امید به آن دارد تا در صورت تداوم درخشش خود و لغزش زهرا قنبری و نگین زندی، بتواند از این 2 ستاره پیشی بگیرد و نام خود را در قامت برترین گلزن فصل مطرح کند.

هستی فروزنده امید اول گلزنی تیم سپاهان در فصل جدید محسوب می‌شود و در قامت یک پدیده و بازیکن جوان توانسته 4 بار برای طلایی‌پوشان گل بزند. 6 بازیکن 3گله هم نام‌شان در جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال زنان به چشم می‌آید که سرشناس‌ترین آن‌ها، افسانه چترنور خانم گل فصل گذشته رقابت‌ها است که در فصل جدید در لباس ملوان بندرانزلی موفق به‌ثبت 3 گل شده است. حدیث بساط شیر و روژین تمریان از پالایش گاز ایلام، فاطمه جاویدان از فرا ایساتیس کران فارس، مونا حمودی از خاتون بم و زهرا علیزاده از شهرداری سیرجان دیگر بازیکنان 3گله حاضر در جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال زنان ایران هستند.

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:جواد نادری پور

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا