فوتبال

ششمین هفته لیگ برتر فوتبال و رویارویی تیم‌های مدعی

ششمین هفته لیگ برتر فوتبال و رویارویی تیم‌های مدعی

ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران قرار است فردا (جمعه) پیگیری شود که رویارویی تیم‌های مدعی باعث شده تا این هفته از رقابت‌ها از اهمیت دوچندانی برخوردار باشد.

به گزارش فوتبالز شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران با هیجان و جذابیت ویژه‌ای دنبال می‌شود و افزایش شمار تیم‌های مدعی باعث شده تا برخلاف فصول گذشته، تشخیص تیمِ قهرمان چندان آسان نباشد. در 5 هفته ابتدایی فصل جدید رقابت‌ها، 5 تیم خاتون بم، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام، سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان خود را در قامت مدعی نشان دادند و فاصله تیم اول تا پنجم جدول تنها 3 امتیاز است که این مسئله به خوبی سطح کیفی بالای رقابت‌های لیگ شانزدهم را نشان می‌دهد.

ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران قرار است فردا (جمعه) اول دی‌ماه پیگیری شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، هر 5 مسابقه هفته ششم به صورت همزمان از ساعت 13 آغاز خواهد شد. رویارویی سپاهان اصفهان با خاتون بم و شهرداری سیرجان با پالایش گاز ایلام باعث شده تا هفته ششم رقابت‌ها به حساس‌ترین هفته در نیم‌فصل نخست تبدیل شود و با توجه به رقابت نزدیک تیم‌های مدعی، به نظر می‌رسد که جدول رده‌بندی بعد از مسابقات هفته ششم دستخوش تغییر و تحولات چشمگیری خواهد شد.

خاتون به دنبال تمدید صدرنشینی در اصفهان

سپاهانی‌ها بعد از شکست 2گله در مصاف هفته گذشته مقابل شهرداری سیرجان، حالا باید در دومین هفته پیاپی به مصاف حریفی از استان کرمان بروند. شاگردان نیلوفر اردلان که تا پیش از رویارویی با شهرداری سیرجان شکست‌ناپذیر بودند، حالا باید به مصاف یکی از 2 تیم شکست‌ناپذیر لیگ شانزدهم بروند و با توجه به آمادگی خاتون در طول هفته‌های گذشته، طلایی‌پوشان کار دشواری برای کسب امتیاز از مسابقه فردا دارند و به نظر می‌رسد روز سخت و پراتفاق در انتظار سپاهانی‌ها خواهد بود.

شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون امیدوارند که بتوانند با کسب پنجمین برد فصل، به یکه‌تازی‌شان در جدول رده‌بندی ادامه بدهند؛ چرا که لغزش احتمالی خاتون می‌تواند فرصت صدرنشینی برای تیم‌هایی مانند ملوان بندرانزلی و پالایش گاز ایلام را ایجاد کند. برخلاف مسابقه هفته گذشته که به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، نبرد شاگردان اردلان و جعفری قرار است در ورزشگاه باغ فردوس اصفهان به انجام برسد و باید دید در نبرد 2 تیم مدعی چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

شگفتی‌سازان در سیرجان به دنبال غول‌کشی!

پالایش گاز ایلام در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان عملکرد درخشانی داشته و شاگردان بیان محمودی توانسته‌اند با کسب 12 امتیاز در طول 5 مسابقه اخیر، خود را در قامت یک تیم مدعی نشان بدهند. آن‌ها برای حفظ جایگاه خود در کورس مدعیان، راه دشواری را در مقابل خود دارند و در یکی از مهم‌ترین دیدارهایشان در نیم‌فصل نخست باید به مصاف شهرداری سیرجان بروند؛ تیمی که ستاره‌های سرشناسی را در ترکیب خود دارد و برای کسب دومین برد خانگی‌اش در فصل جدید به دنبال شکست دادن پالایش گاز ایلام است.

شاگردان مریم ایراندوست در صورت شکست دادن پالایش گاز ایلام می‌توانند به کورس قهرمانی نزدیک‌تر شوند اما شکست برابر حریف ایلامی می‌تواند معادلات را کاملاً علیه شهرداری سیرجان تغییر بدهد؛ به‌طوری‌که آن‌ها از کورس قهرمانی دور خواهند شد و در ادامه فصل، راه دشواری برای جبران امتیازات از دست رفته خواهند داشت. شهرداری سیرجان این فصل در دیدارهای خانگی روند پرنوسانی داشته و کسب یک برد، یک تساوی و پذیرش یک شکست باعث شده تا سبزپوشان بیش از پیش به کسب پیروزی در دیدار خانگی مقابل پالایش گاز نیاز داشته باشند.

ملوان بندرانزلی دیگر تیم بدون شکست این فصل لیگ برتر فوتبال زنان ایران، فردا (جمعه) در دیداری خانگی باید به مصاف هیات فوتبال البرز برود. تیم‌های ایساتیس کران فارس و پیکان تهران هم برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد و دیگر مصاف هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان ایران هم قرار است بین تیم‌های آوا تهران و کانی کردستان به انجام برسد که در مسابقات فردا، 2 نماینده استان تهران (پیکان و آوا) امید دارند بتوانند طلسم‌شکنی کنند و اولین پیروزی‌شان در فصل جدید را به‌دست آورند.

برنامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان ایران

💻منبع:فوتبال360  📸عکس:غزل خدام

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا