روزنامه فوتبالز

شماره 1054 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 1054 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 1054 روزنامه فوتبالز می خوانید:

جهت خواندن مشروح کامل خبرها روی تیتر مربوطه کلیک کنید.

ستاره فوتبال زنان ایران درگذشت!

هافبک 23 ساله تیم خاتون بم و تیم ملی فوتبال زنان ایران در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد و فوت کرد. محمدی در صحنه واژگونی خودرو بر اثر شدت جراحت وارده فوت کرد و زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی 2 ستاره دیگر تیم ملی فوتبال زنان ایران و تیم خاتون بم هم به بیمارستان منتقل شده‌اند و حال عمومی آن‌ها مساعد گزارش شده است. نعیم مفلحی رئیس پلیس راه بم – زاهدان درباره علت این حادثه گفت: عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودرو بوده است.

ملیکا محمدی،ستاره‌ای که خیلی زود خاموش شد

بدون شک ناگوارترین خبر دیروز، سانحه شدید رانندگی برای ملیکا محمدی و از دست رفتن ستاره تیم ملی زنان کشورمان بود.سوابق این بازیکن نشان می‌دهد شادروان ملیکا محمدی به همراه خانواده‌اش در آمریکا متولد شده و تحصیل کرده است. او در همین کشور فوتبالش را آغاز کرد و تا سطح لیگ فوتبال زنان آمریکا پیش رفت. بعد از اینکه کتایون خسرویار به‌ عنوان سرمربی تیم فوتبال دختران جوان ایران انتخاب شد وی را به این تیم دعوت کرد.

تازه‌ترین خبرها از درمان ۲ ملی‌پوش فوتبال زنان

رئیس بیمارستان پاستور بم گفت: وضعیت عمومی ۲ بازیکن تیم خاتون بم و ملی پوشان فوتبال زنان مساعد است و روند درمان آنان به‌ خوبی ادامه دارد.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا