فوتبال

شروع مجدد لیگ با یاد و خاطره ملیکا

شروع مجدد لیگ با یاد و خاطره ملیکا

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه‌های کشور با مصاف حساس دو تیم پالایش گاز ایلام و سپاهان دو تیمی که در همسایگی هم قرار دارند در ایلام همراه است.

به گزارش فوتبالز هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه‌های کشور جام کوثر از فردا جمعه پانزدهم دیماه در شهرهای تهران، ایلام، کرج، سنندج و بم پیگیری می شود.

در نخستین روز بازی‌های این هفته سپاهان در دیداری خارج از خانه و از ساعت ۱۳ در ورزشگاه عدالت میهمان تیم پالایش گاز ایلام است، دو تیمی که رده های چهارم و پنجم جدول را به خود اختصاص داده اند و پیروزی در این دیدار می تواند جایگاه دو تیم را تغییر دهد.

ایلامی ها که با شروع لیگ نتایج خوبی گرفتند و یکی از تیم های شگفتی ساز شده اند از ۶ بازی خود ۴ برد و دو باخت را به دست آوردند تا با ۱۲ امتیاز در رده چهارم قرار گیرند، در مقابل سپاهان نیز شروع خوبی در لیگ داشت و چند بازی خود را نیز پرگل پشت سر گذاشت در دو بازی مهم خود بر اساس قرعه در طی دو هفته متوالی به مصاف شهرداری سیرجان و خاتون بم رفت که موفق به کسب امتیاز نشد تا شاگردان اردلان با ۳ پیروزی، یک تساوی و دو باخت ۱۰ امتیازی شوند و جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهند، پیروزی در این بازی می تواند حداقل سپاهان را یک پله بالاتر بیاورد.

شایان ذکر است در جدول رده بندی تیم های ۱۶ امتیازی خاتون بم و ملوان در رده های اول و دوم قرار دارند، شهرداری سیرجان ۱۳ امتیازی در جایگاه سوم و تیم های ۱۲ و ۱۰ امتیازی پالایش گاز ایلام و سپاهان در جایگاه های چهارم و پنجم قرار دارند.

برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان:

جمعه
پانزدهم دیماه – ساعت ۱۳
پیکان – آوا تهران
پالایش گاز ایلام – فولاد مبارکه سپاهان
نماینده البرز – فرا ایساتیس کران فارس
کانی کردستان – شهرداری سیرجان

دوشنبه ۱۸ دیماه
خاتون بم – ملوان انزلی
در جدول رده بندی تیم های ۱۶ امتیازی خاتون بم و ملوان در رده های اول و دوم قرار دارند، شهرداری سیرجان ۱۳ امتیازی در جایگاه سوم و تیم های ۱۲ و ۱۰ امتیازی پالایش گاز ایلام و سپاهان در جایگاه های چهارم و پنجم قرار دارند.

💻منبع:برنا 📸عکس:جواد نادری‌پور

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا