فوتبال

توقف اردلان و صعود ایراندوست در هفته هفتم

توقف اردلان و صعود ایراندوست در هفته هفتم

بعد از وقفه‌ای 14 روزه، هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران با انجام 4 مسابقه پیگیری شد.

به گزارش فوتبالز مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان ایران بعد از 2 هفته وقفه به دلیل فوت ملیکا محمدی، ستاره تاثیرگذار و مطرح تیم ملی و باشگاه خاتون بم، امروز (جمعه) فعالیت خود را در هفته هفتم دنبال کرد؛ آن‌هم در حالی‌که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، مهم‌ترین دوئل هفته میان تیم‌های خاتون بم و ملوان بندرانزلی به روز دوشنبه هجدهم دی‌ماه موکول شد تا مسابقات هفته هفتم امروز (جمعه) با انجام 4 دیدار پیگیری و پرونده رقابت‌ها در این هفته روز دوشنبه بسته شود.

تیم‌های کانی کردستان و شهرداری سیرجان برگزارکننده یکی از مهم‌ترین تقابل‌های هفته هفتم بودند. شاگردان معصومه جهانچی در تیم کانی به دنبال آن بودند تا بتوانند با شکست دادن شهرداری سیرجان، شگفتی‌ساز شوند و از روزهای بحرانی فاصله بگیرند و در نقطه مقابل، شاگردان مریم ایراندوست در سودای کسب 3 امتیاز بیرون از خانه بودند تا بتوانند خود را بیش از پیش به کورس مدعیان قهرمانی نزدیک کنند. در دیگر مصاف حساس امروز، تیم‌های پالایش گاز ایلام و سپاهان اصفهان که رتبه‌های چهارم و پنجم جدول را در اختیار دارند، در دیداری رودررو برابر هم صف‌آرایی کردند.

شهرداری سیرجان در نزدیک‌ترین فاصله تا صدر جدول!

سفیدوسبزپوشان شهرداری سیرجان مطابق انتظار در مسابقه امروز مقابل کانی کردستان تیم برتر زمین مسابقه بودند. حساسیت مضاعف دوئل امروز، رویارویی مریم ایراندوست و معصومه جهانچی به عنوان سرمربیان سابق ملوان بندرانزلی بود که حالا در نقش‌هایی متفاوت برابر هم قرار گرفتند. نمایش درخشان سیرجانی‌ها با درخشش فاطمه اردستانی، رقیه جلال‌نسب و زهرا علیزاده همراه بود و گلزنی این 3 بازیکن باعث شد تا شاگردان ایراندوست در سنندج بردی 3 بر یک را مقابل کانی کردستان به‌دست آورند و پنجمین برد خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال زنان را کسب کنند.

نبرد همسایه‌ها برنده داشت

2 تیم پالایش گاز ایلام و سپاهان اصفهان از ساعت 13 در یکی از مهم‌ترین دوئل‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان به مصاف هم رفتند. 2 تیم برای نزدیک‌شدن به کورس مدعیان قهرمانی نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز مسابقه امروز داشتند اما تلاش شاگردان بیان محمودی و نیلوفر اردلان برای رسیدن به گل برتری بی‌ثمر بود و با وجود خلق موقعیت‌های گلزنی از سوی 2 تیم، بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سپاهانی‌ها با گذراندن سومین بازی پیاپی بدون برد، بیش از پیش از کورس مدعیان فاصله گیرند و شانس‌شان برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال زنان کم‌رنگ‌تر شود.

پیکان تهران در داربی استان تهران موفق شد برابر آوا بردی 2 بر یک را به‌دست آورد تا دومین پیروزی خودروسازان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان به‌دست آید. همچنین در نبرد تیم‌های هیات فوتبال البرز و ایساتیس کران فارس، شیرازی‌ها توانستند در کرج بردی 3 بر یک را به‌دست آورند و با این پیروزی خود را به میانه‌های جدول نزدیک‌تر کردند. همان‌طور که گفته شد، پرونده هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران روز دوشنبه هجدهم دی‌ماه با برگزاری دوئل تیم‌های خاتون بم و ملوان بندر انزلی بسته خواهد شد.

نتایج هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران
جمعه پانزدهم دی‌ماه

کانی کردستان 1-3 شهرداری سیرجان

پالایش گاز ایلام 0-0 سپاهان اصفهان

پیکان تهران 2-1 آوا تهران

هیات فوتبال البرز 1-3 ایساتیس کران فارس

برنامه ادامه رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران
دوشنبه هجدهم دی‌ماه

خاتون بم – ملوان بندرانزلی

در پایان مسابقات امروز (جمعه)، خاتون بم با وجود انجام یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا، با 16 امتیاز و تفاضل 22+ در صدر جدول باقی ماند و شهرداری سیرجان با انجام یک بازی بیشتر نسبت به ملوان بندرانزلی با 16 امتیاز و تفاضل 17+ به رتبه دوم صعود کرد. ملوانی‌ها هم با کسب 16 امتیاز از 6 مسابقه، به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری سیرجان در رتبه سوم قرار گرفتند و نام تیم‌های پالایش گاز ایلام با 13 امتیاز و سپاهان اصفهان با 11 امتیاز در رتبه‌های چهارم و پنجم به چشم می‌خورد.

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:غزل خدام

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا