فوتسال

اوج هیجان در سوپرلیگ فوتسال زنان

اوج هیجان در سوپرلیگ فوتسال زنان

دهمین هفته از رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان با برتری تیم‌های شاهین نطنز و سایپا تهران و تساوی مس رفسنجان و پالایش‌نفت آبادان در مهم‌ترین دوئل هفته به پایان رسید.

به گزارش فوتبالز مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان ایران طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ در حال برگزاری است و بعد از 9 هفته برگزاری منظم رقابت‌ها، نوبت به انجام دیدارهای هفته دهم رسید؛ آن‌هم در حالی‌که تا پیش از برگزاری مسابقات هفته دهم، پالایش‌نفت با کسب 8 برد پیاپی توانسته بود در قامت یکه‌تاز جدول رده‌بندی کار خود را پیش ببرد و تیم‌های شاهین نطنز، مس رفسنجان و سایپا تهران هم در سودای نزدیک‌شدن به حریف آبادانی بودند.

رقابت‌های هفته دهم در شرایطی امروز پیگیری شد که خبری از برگزاری همزمان مسابقات نبود. تیم‌های صنایع نوا آمل و ملی‌حفاری اهواز از ساعت 10:30 به مصاف هم رفتند و بعد از برگزاری این مسابقه، نوبت به انجام دوئل تیم‌های رایزکو صفادشت – شاهین نطنز و مهرعظام تهران – سایپا تهران رسید. براساس هماهنگی‌های انجام شده، حساس‌ترین مصاف هفته میان تیم‌های مس رفسنجان و پالایش‌نفت آبادان هم از ساعت 17 پیگیری شد تا با انجام این مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز، پرونده هفته دهم سوپرلیگ فوتسال زنان بسته شود.

نوار بردهای سریالی پالایش‌نفت در رفسنجان قطع شد

تیم‌های مس رفسنجان و پالایش‌نفت آبادان در مهم‌ترین رویارویی هفته دهم سوپرلیگ فوتسال زنان عصر امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند. در نیمه نخست، 2 تیم نمایش پربرخورد و جذابی را ارائه کردند و با وجود خلق موقعیت‌های پرشمار، درخشش فرزانه توسلی در خط دروازه مس به کمک نارنجی‌پوشان آمد و دروازه آن‌ها بسته ماند و در نقطه مقابل، مهتاب بنایی موفق به گلزنی برای نارنجی‌پوشان شد تا نیمه نخست با برتری یک‌گله شاگردان عاطفه رضایی در تیم مس رفسنجان به پایان برسد.

نفتی‌ها در نیمه دوم با انگیزه جبران گل خورده وارد میدان مسابقه شدند و به دنبال آن بودند تا قفل دروازه مس رفسنجان را بشکنند. با وجود حملات پردامنه و استفاده از آرایش پاورپلی، موقعیت‌های شاگردان پریسا امامی‌زاده برای رسیدن به گل تساوی، یکی پس از دیگری از دست می‌رفت و تصور می‌شد بازی با برتری یک‌گله مس رفسنجان به پایان برسد اما بعد از چند واکنش زیبا، سرانجام در واپسین لحظات مسابقه، فرزانه توسلی ستاره ملی‌پوش مسی‌ها تسلیم شد و زردپوشان آبادانی توانستند به گل تساوی برسند تا مهم‌ترین تقابل هفته با تساوی 1-1 به پایان برسد. جالب آنکه بعد از 8 برد پیاپی، نفتی‌ها امروز در رفسنجان متوقف شدند تا اولین تساوی در فصل جدید سوپرلیگ فوتسال زنان در کارنامه‌شان به‌ثبت برسد.

برد میلی‌متری مدعیان در صفادشت و تهران

شاهین نطنز امروز در دیداری بیرون از خانه میهمان رایزکو صفادشت بود. شاگردان فریماه حبیبیان در یک بازی سخت و نزدیک در سودای رسیدن به کسب 3 امتیاز مسابقه امروز بودند که درخشش فرشته خسروی، سحر زمانی و فاطمه اعتدادی به کمک نطنزی‌ها آمد و آن‌ها موفق شدند بردی 3 بر 2 را در خانه حریف جشن بگیرند تا جایگاه خود در کورس مدعیان قهرمانی را تثبیت کنند و امیدشان برای رسیدن به عنوان قهرمانی دومین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان دوچندان شود.

سایپا تهران هم در داربی استان تهران مقابل مهرعظام شروع خوبی نداشت؛ به‌طوری‌که نارنجی‌پوشان با 2 گل از حریف خود عقب افتادند اما توانستند با ثبت یک کامبک فوق‌العاده، بردی 3 بر 2 را به‌دست بیاورند. نکته جنجالی این مسابقه، اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی 2 تیم به تصمیمات داور مسابقه بود و سوسن رضاپور مهره کلیدی و تاثیرگذار سایپایی‌ها هم در مسابقه امروز از داور کارت قرمز دریافت کرد. در دیگر مسابقه هفته دهم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران هم ملی‌حفاری اهواز در آمل توانست مقابل صنایع نوا بردی 4 بر یک را به‌دست آورد تا دومین برد پیاپی شاگردان فاطمه شریف به‌ثبت برسد.

نتایج هفته دهم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران
جمعه پانزدهم دی‌ماه

مس رفسنجان 1-1 پالایش‌نفت آبادان

رایزکو صفادشت 2-3 شاهین نطنز

مهرعظام تهران 2-3 سایپا تهران

صنایع نوا آمل 1-4 ملی‌حفاری اهواز

پالایش‌نفت آبادان در پایان هفته دهم سوپرلیگ فوتسال زنان با 25 امتیاز همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها است. شاهین نطنز با 21 امتیاز در رتبه دوم حضور دارد و تیم‌های سایپا تهران و مس رفسنجان هم با 20 و 18 امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم جدول حضور دارند و ملی‌حفاری اهواز هم با 16 امتیاز در رتبه پنجم نامش به چشم می‌خورد. هفته یازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان، روز پنجشنبه بیست‌ویکم دی‌ماه پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدارها، پالایش‌نفت آبادان میزبان رایزکو صفادشت است، شاهین نطنز به مصاف مهرعظام تهران خواهد رفت و ملی‌حفاری اهواز و سایپا تهران هم برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:کیمیا قاسم زاده

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا