فوتسال

تنور قهرمانی سوپرلیگ فوتسال زنان داغ‌تر شد

تنور قهرمانی سوپرلیگ فوتسال زنان داغ‌تر شد

یازدهمین هفته از سوپرلیگ فوتسال زنان ایران با برتری تیم‌های مدعی از جمله پالایش‌نفت آبادان و شاهین نطنز به پایان رسید.

به گزارش فوتبالز سوپرلیگ فوتسال زنان ایران به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود و در پیش بودن مسابقات کافا باعث شده تا مسئولان سازمان لیگ به سراغ فشرده‌تر کردن برنامه هفته‌های پایانی مسابقات سوپرلیگ بروند. امروز (پنجشنبه) و با انجام 4 مسابقه، هفته یازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران پیگیری شد که تیم صدرنشینِ پالایش‌نفت در آبادان میزبان رایزکو صفادشت بود. شاهین نطنز هم که در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، در دیداری خانگی برابر مهرعظام تهران به میدان رفت.

ملی‌حفاری اهواز و سایپا تهران برای زنده‌ماندن کورسوی امیدشان به قهرمانی در فصل جاری سوپرلیگ فوتسال زنان، امروز (پنجشنبه) در اهواز برابر هم صف‌آرایی کردند و تیم بحران‌زده صنایع نوا آمل هم برای فرار از سقوط زودهنگام امیدوار به کسب امتیاز در دیدار خانگی مقابل مس رفسنجان بود و در نقطه مقابل، مسی‌ها در اندیشه آن بودند تا با کسب 3 امتیاز دیدار بیرون از خانه بتوانند جایگاه خود در کورس قهرمانی سوپرلیگ فوتسال زنان را حفظ کنند و همچنان در قامت یک تیم مدعی قهرمانی کار خود را پیش ببرند.

3 امتیاز با چنگ و دندان برای پالایش‌نفت

پالایش‌نفت آبادان امروز در خانه پذیرای رایزکو صفادشت بود که شاگردان پریسا امامی‌زاده بعد از توقف هفته گذشته مقابل مس در رفسنجان، به دنبال آن بودند تا بتوانند روند پیروزی‌های خود را از سر گیرند. 2 تیم نمایش نزدیک و جذابی را از خود ارائه کردند و دفاع جانانه رایزکویی‌ها باعث شد تا برای دومین بازی پیاپی، نفتی‌ها نتوانند بیش از یک گل به‌ثمر برسانند و تلاش آن‌ها برای رسیدن به گل‌های بیشتر بی‌ثمر بود اما گلزنی محدثه محمدی، برای ثبت نهمین برد فصل در کارنامه پالایش‌نفت کافی بود تا آن‌ها صدرنشین سوپرلیگ فوتسال زنان باقی بمانند.

بردهای سریالی نطنزی‌ها ادامه دارد

شاهین نطنز که دومین تیم حاضر در جدول رده‌بندی سوپرلیگ فوتسال زنان محسوب می‌شود، امروز در خانه میزبان تیم بحران‌زده مهرعظام تهران بود. شاگردان فریماه حبیبیان در روز درخشش سحر زمانی و دبل گلزنی او، توانستند عملکرد قابل‌قبولی را از خود به جای بگذارند و با کسب بردی 3 بر یک، برای چهارمین بازی پیاپی در قامت تیم برنده از میدان مسابقه خارج شدند تا همچنان بتوانند در کورس قهرمانی جایگاه خود را حفظ کنند و در قامت یک مدعی کارشان را پیش ببرند.

شانس قهرمانی ملی‌حفاری به صفر رسید!

2 تیم ملی‌حفاری اهواز و سایپا تهران در حالی امروز در اهواز به مصاف هم رفتند که 2 تیم برای زنده‌ماندن کورسوی امیدشان به کسب عنوان قهرمانی، نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز داشتند. گلزنی مهسا نظری، خودروسازان را پیش انداخت اما دبل گلزنی سحر پاپی و درخشش سارا شیربیگی باعث شد تا ملی‌حفاری با ثبت کامبک و برتری 3 بر یک، برنده به رختکن برود. در نیمه دوم، سایپایی‌ها تیم برتر زمین مسابقه بودند و توانستند با گلزنی نسیمه غلامی و زیبا افروغ بازی را به تساوی بکشند تا در مهم‌ترین دوئل هفته، نبرد ملی‌حفاری اهواز و سایپا تهران برنده نداشته باشد که این تساوی باعث شد تا امید قهرمانی شاگردان فاطمه شریف در تیم ملی‌حفاری اهواز در فاصله 3 هفته مانده به پایان سوپرلیگ فوتسال زنان به صفر برسد!

سقوط نماینده آمل رسمی شد!

صنایع نوا آمل که با قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال زنان توانسته بود جواز حضور در سوپرلیگ را به‌دست آورد، امروز در خانه میزبان مس رفسنجان بود اما آملی‌ها برای فرار از سقوط زودهنگام به لیگ برتر، نتوانستند در مسابقه خانگی امروز امتیاز به‌دست آورند و با 3 گل مغلوب حریف رفسنجانی‌شان شدند. شکست در بازی امروز باعث شد تا شمار امتیازات صنایع نوا آمل بعد از پایان 11 هفته، روی عدد یک باقی ماند و همین مسئله باعث شد تا سقوط آن‌ها به لیگ برتر، در فاصله 3 هفته مانده به پایان سوپرلیگ رسمیت پیدا کند.

نتایج هفته یازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان
پنجشنبه بیست‌ویکم دی‌ماه

پالایش‌نفت آبادان 1-0 رایزکو صفادشت

شاهین نطنز 3-1 مهرعظام تهران

ملی‌حفاری اهواز 3-3 سایپا تهران

صنایع نوا آمل 0-3 مس رفسنجان

در پایان هفته یازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان، پالایش‌نفت آبادان با کسب 28 امتیاز همچنان یکه‌تاز جدول رده‌بندی است و تیم شاهین نطنز هم با 24 امتیاز در رتبه دوم حضور دارد. مس رفسنجان با 21 امتیاز به دلیل برد در بازی رودررو مقابل سایپا تهران رتبه سوم را در اختیار دارد و سایپا تهران هم با 21 امتیاز در جایگاه چهارم است و نام تیم ملی‌حفاری اهواز هم با کسب 17 امتیاز در رتبه پنجم به چشم می‌خورد. هفته دوازدهم سوپرلیگ فوتسال زنان ایران روز چهارشنبه بیست‌وهفتم دی‌ماه برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین دیدارها، سایپا تهران میزبان شاهین نطنز است، مس رفسنجان به مصاف ملی‌حفاری اهواز خواهد رفت و مهرعظام تهران هم از پالایش‌نفت آبادانِ صدرنشین میزبانی می‌کند.

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:کیمیاقاسم‌زاده

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا