فوتسال

کدام بازیکن خانم گل سوپرلیگ زنان می شود؟

کدام بازیکن خانم گل سوپرلیگ زنان می شود؟

با پایان هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال زنان، حالا رقابت برای خانم گلی جذاب تر از هر فصل دیگری شده است.

به گزارش فوتبالز، هفته یازدهم سوپر لیگ فوتسال زنان برگزار شد. همان قدر که رقابت برای قهرمانی جذاب است، رقابت برای خانم گلی هم جذاب دنبال می شود.

برخلاف سال گذشته که سوپر لیگ در سه دور برگزار شد و گلزنان شانس بیشتری برای گل های زیاد داشتند، امسال سوپر لیگ به دو دور ختم می شود تا سه بازی آینده برای بازیکنان هم حساس دنبال شود.

محدثه محمدی- سارا شیربیگی؛ یازده بازی، یازده گل

محدثه محمدی و سارا شیربیگی دو بازیکنی هستند که با یازده گل رقابت حساسی را برای خانم گلی دارند.

محدثه محمدی که اصولا او را به عنوان عقب گیر میشناسیم در این فصل با تغییر پست مواجه شد و در پست فلنک توسط امامی زاده سرمربی پالایش نفت آبادان به کار گرفته شد و اتفاقا جواب هم داد و بهترین فصل فوتسالی خود را پشت سر میگذارد. او مزد درخشش را با دعوت به تیم‌ ملی گرفت.

سارا شیربیگی دیگر بازیکن یازده گله این فصل است که مثل همیشه درخشان ظاهر شده است. شیربیگی فصل قبل با ۲۹ گل و با اختلاف زیاد نسبت به نفر دوم، بهترین گلزن سوپر لیگ شد و ‌امسال هم برای دفاع از این عنوان تمام تلاشش را انجام خواهد داد. سه هفته باقی مانده برای هر دو بازیکن مهم است.

چهار بازیکن ۱۰ گله؛ نفس به نفس با صدرنشینان

در بین ۱۰ گله های فصل چهار بازیکن دیده می شوند که هر لحظه احتمال رسیدن آن ها به صدر است.

نسیمه غلامی، زیبا افروغ، سحر پاپی و سحر زمانی چهار بازیکنی هستند که با ده گل در جدول گلزنان قرار دارند.

نسیمه غلامی که اول فصل به سایپا پیوست و حالا در ۳۸ سالگی مثل یک جوان انگیزه فراوانی دارد تا در سال های آخر بازی اش خانم ‌گلی را تجربه کند.

زیبا افروغ هم این فصل در سایپا عالی کار کرده است. او به همراه سارا شیربیگی تنها بازیکنانی هستند که در این فصل در یک بازی چهار گل به ثمر رساندند.

سحر پاپی که تا چند هفته قبل خانم گل لیگ بود با بحران ملی حفاری او هم روند گلزنی اش متوقف شد اما همچنان یکی از شانس های مسلم خانم گلی است.

سحر زمانی هم کاملا چراغ خاموش خود را به لیست برترین گلزنان رساند. او که در سال های اخیر همواره جزو مدعیان خانم گلی بوده است بدش نمی آید امسال این عنوان را با تیم شاهین نوین نطنز کسب کند.

از سوپر لیگ فوتسال زنان تنها سه هفته باقی مانده است و این ۶ بازیکن رقابت بسیار جذابی را در ادامه خواهند داشت.

💻منبع:فوتبالی 📸عکس:فوتبالی

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا