فوتبال

لیگ برتر فوتبال زنان در نقطه پایان نیم‌فصل

لیگ برتر فوتبال زنان در نقطه پایان نیم‌فصل

هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان ایران فردا (جمعه) پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار، خاتون بم میزبان ایساتیس کران فارس است.

به گزارش فوتبالز شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران به نقطه پایانی کارش در نیم‌فصل اول رسید. این مسابقات که بیست‌وششم آبان‌ماه افتتاح شد، حالا بعد از 2 ماه فعالیت و 8 هفته برگزاری رقابت‌ها، به آخرین روز فعالیتش در نیم‌فصل نخست رسیده و قرار است فردا (جمعه)، مسابقات هفته نهم و پایانی نیم‌فصل اول به صورت همزمان به انجام برسد که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، 5 دیدار پایانی نیم‌فصل نخست به میزبانی شهرهای بم، کرج، تهران، انزلی و سنندج خواهد بود.

بمی‌ها در خانه به دنبال تثبیت صدرنشینی

خاتون بم بعد از 3 برد پیاپی که آخرین آن، پیروزی 5گله در نبرد با تیم ملوان بندرانزلی بود، هفته گذشته در ایلام توقفی غیرمنتظره داشت و شاگردان مرضیه جعفری نتوانستند به 3 امتیاز دیدار با پالایش گاز برسند و با پذیرش تساوی بدون گل، با کسب تنها یک امتیاز به بم بازگشتند. با این وجود همچنان خاتون صدرنشین لیگ برتر فوتبال زنان است و شاگردان جعفری برای پایان دادن به کار خود در نیم‌فصل نخست با عنوان صدرنشینی، باید فردا (جمعه) در خانه به مصاف ایساتیس کران فارس بروند.

شاگردان ایراندوست در کرج گلات می‌کنند؟

شهرداری سیرجان روی فرم‌ترین تیم این روزهای لیگ برتر فوتبال زنان است؛ چرا که شاگردان مریم ایراندوست در 4 بازی قبلی خود توانسته‌اند 15 گل به‌ثمر برسانند و با کسب 4 برد پیاپی خود را به رتبه دوم جدول رسانده‌اند. سیرجانی‌ها که برای ادامه سیر صعودی‌شان و رسیدن به صدر جدول، چشم‌انتظار لغزش دوباره خاتون بم هستند، در سودای آن بوده تا بتوانند نیم‌فصل نخست را با موفقیت به پایان برسانند و چشم امیدِ شاگردان ایراندوست به کسب 3 امتیاز دیدار بیرون از خانه مقبل هیات فوتبال البرز است که امیدوارند این 3 امتیاز را کسب کنند و با ثبت 5 برد پیاپی به استقبال تعطیلات زمستانه بروند.

ملوانی‌ها به دنبال جشنواره‌ای از گل در خانه

شاگردان ساناز سامی در تیم ملوان بندرانزلی با وجود کسب 19 امتیاز، به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری سیرجان در رتبه سوم هستند و آن‌ها هم در شرایطی مشابه حریف سیرجانی، چشم به لغزش دوباره خاتون دوخته‌اند تا به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان صعود کنند. ملوانی‌ها در میان تیم‌های مدعی در هفته پایانی نیم‌فصل نخست، آسان‌ترین رقیب را در پیش دارند و باید به مصاف قعرنشین لیگ بروند که بدترین خط دفاعی را هم در اختیار دارد. باید دید ملوانی‌ها برای بهبود تفاضل گل خود و ثبت پایانی درخشان در نیم‌فصل نخست، چه نتیجه‌ای در دیدار خانگی فردا مقابل آوا تهران به‌دست خواهند آورد و آیا می‌توانند در صورت لغزش احتمالی خاتون و شهرداری، در رتبه‌ای بهتر از سوم جدول به کار خود در نیم‌فصل اول پایان بدهند یا خیر.

سپاهان با طلسم‌شکنی به استقبال تعطیلات می‌رود؟

سپاهان اصفهان روزهای خوبی را در لیگ برتر فوتبال زنان پشت سر نمی‌گذارد و شاگردان نیلوفر اردلان در 4 بازی اخیر خود تنها 2 امتیاز به‌دست آورده‌اند و نتوانسته‌اند پیروز شوند. طلایی‌پوشان که در رتبه پنجم جدول هستند، فردا در تهران میهمان پیکان خواهند بود که در رتبه ششم نامش به چشم می‌خورد و شاگردان اردلان امیدوارند در مقابل حریف سخت‌کوش خود بتوانند طلسم‌شکنی کنند و بعد از 4 هفته ناکامی، برنده از میدان مسابقه بیرون آیند و طلسم ناکامی‌های خود در طول هفته‌های گذشته را بشکنند. در دیگر مسابقه هفته نهم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان، کانی کردستان میزبان پالایش گاز ایلام است.

برنامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران

💻منبع:فوتبال360 📸عکس:الهه فلاح‌بلند طبع

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا