فوتسال

امیدوارم حامیان خوبی برای فوتبال و فوتسال خوزستان پیدا شود

امیدوارم حامیان خوبی برای فوتبال و فوتسال خوزستان پیدا شود

نایب رئیس زنان هیات فوتبال خوزستان گفت: امیدوارم حامیان خوبی برای فوتبال و فوتسال استان پیدا شود.

به گزارش فوتبالز مینا بارانی امروز،۳۰ دی ماه در حاشیه مسابقات لیگ فوتسال زنان اهواز، اظهار کرد: این رقابت‌ها برای اولین بار با حضور ۵ تیم در حال برگزاری است و هدف معرفی دو تیم به لیگ رده سنی بزرگسالان استان خوزستان است.

وی ادامه داد: جا دارد از هیات فوتبال اهواز و نایب رئیس این هیات که اقدام به برگزاری این رقابت‌ها داشتند قدردانی کنم. امیدوارم حامیان خوبی پیدا شود تا در لیگ‌های کشوری به ویژه فوتبال زنان تیم‌های خوبی به کشور معرفی کنیم.

نایب رئیس زنان هیات فوتبال خوزستان در پایان اظهار کرد: احتمالاً در نیمه دوم بهمن ماه نیز به مناسبت دهه مبارک فجر رقابت های استعدادیابی در رشته فوتبال را برگزار کنیم. از دل همین رقابت‌ها نفراتی به اردوی تیم ملی راه پیدا می‌کند.

همچنین نسیم علاف‌پور نایب رئیس زنان هیات فوتبال اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مسابقات را در رده سنی آزاد برگزار کردیم تا تمام بازیکنان بتوانند در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کنند. خوشبختانه هیات فوتبال خوزستان هم از ما حمایت داشت. در ادامه نیز فستیوال پیش رو داریم و امیدوارم از دل رقابت هایی که برگزار می کنیم نخبه‌هایی را به کشور و به ویژه تیم ملی معرفی کنیم.

💻منبع:ایسنا 📸عکس:ساراسعادت

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا