فوتبال

صدرنشین و قعرنشین لیگ دوباره به هم رسیدند

صدرنشین و قعرنشین لیگ دوباره به هم رسیدند

یازدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال زنان ایران فردا (جمعه) با انجام 5 مسابقه پیگیری خواهد شد.

به گزارش فوتبالز نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرد؛ آن‌هم در حالی‌که تیم صدرنشین خاتون بم با کسب بردی 3گله در خانه مقابل کانی کردستان توانست به صدرنشینی‌اش در این رقابت‌ها ادامه بدهد. ضمن آنکه در مهم‌ترین تقابل هفته نخست دور برگشت رقابت‌ها هم در یک بازی جنجالی و پراتفاق، ملوان بندرانزلی توانست به مانند دور رفت برابر شهرداری سیرجان به پیروزی برسد تا سیرجانی‌ها از کورس قهرمانی دور شوند.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ قرار است فردا (جمعه) با انجام 5 مسابقه پیگیری شود. تا پیش از برگزاری رقابت‌های هفته یازدهم، خاتون بم با 26 امتیاز صدرنشین است و ملوان بندرانزلی سایه به سایه خاتون حرکت می‌کند و با 25 امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد. شهرداری سیرجان هم تنها تیمِ 22 امتیازی حاضر در جدول لیگ برتر فوتبال زنان است و رتبه سوم را در اختیار دارد. ضمن آنکه تیم‌های سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام هم با 18 امتیاز در رتبه‌های چهارم و پنجم جدول نام‌شان به چشم می‌آید.

حساس‌ترین دوئل هفته در اصفهان

طلایی‌پوشان اصفهانی که هفته گذشته در کرج توانستند با کسب بردی 3گله کار خود را در نیم‌فصل دوم آغاز کنند، میزبان ملوان بندرانزلی هستند. در دور رفت، 2 تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند و این لغزش ملوانی‌ها باعث شد تا آن‌ها نتوانند به صدر جدول برسند و حالا انزلی‌چی‌ها امیدوارند که در اصفهان بتوانند برابر سپاهان جشن پیروزی بگیرند تا بعد از شکست دادن شهرداری سیرجان، مقابل تیم دیگر مدعی این فصل لیگ برتر فوتبال زنان هم موفق عمل کنند و به رقابت سایه‌به‌سایه‌شان با خاتون بم در کورس قهرمانی ادامه بدهند. شاگردان نیلوفر اردلان در تیم سپاهان هم بعد از تصاحب رتبه چهارم جدول، به دنبال آن هستند تا با شکست دادن ملوان، این جایگاه را برای خود تثبیت کنند.

خاتون دوباره جشنواره‌ای از گل به راه می‌اندازد؟

شاگردان مرضیه جعفری فردا (جمعه) در ورزشگاه کارگران تهران میزبان آوا هستند. دوئل صدرنشین و قعرنشین شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان، از جمله دیدارهای حساس هفته یازدهم رقابت‌ها است. البته که آوا نسبت به نیم‌فصل نخست متحول‌شده و آن‌ها هفته گذشته توانستند در شیراز برابر ایساتیس به پیروزی برسند و حالا امید به آن دارند که جبران شکست 8گله در دور رفت را کنند و مقابل پرافتخارترین تیم لیگ امتیاز کسب کنند! خاطره تلخ به جا مانده از بازی رفت، ثبت آخرین گل ملیکا محمدی، ستاره فقید خاتون بم است که او توانست در ورزشگاه فجر دروازه آوا را فرو بریزد.

شهرداری سیرجان بعد از پذیرش شکست در انزلی مقابل ملوان در آغاز کارش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال زنان، فردا (جمعه) در خانه میزبان ایساتیس کران فارس خواهد بود که شاگردان مریم ایراندوست برای زنده‌ماندن امیدشان به کسب عنوان قهرمانی نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز دارند. پالایش گاز ایلام در خانه پذیرای هیات فوتبال البرز خواهد بود و تیم‌های کانی کردستان و پیکان تهران هم به مصاف هم می‌روند که نتیجه این مسابقه می‌تواند در معادلات نیمه پایین جدول تاثیرگذار باشد.

برنامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران

برنامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران


💻منبع:فوتبال360  📸عکس:مرضیه سلیمانی

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا