روزنامه فوتبالز

شماره 1097 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 1097 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 1097 روزنامه فوتبالز می خوانید:

جهت خواندن مشروح کامل خبرها روی تیتر مربوطه کلیک کنید.

تمام هدفم پشتوانه سازی برای آینده فوتبال است

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان پیش از آغاز اردوی انتخابی توضیحاتی را ارائه کرد. آزمون اضافه کرد: در ابتدا عملکرد بازیکنان تیم ملی که با ما در استرالیا حضور داشتند را در لیگ بطور بسیار موشکافانه ای مورد بررسی قرار دادم و در فاز دوم به بررسی بازیکنانی که عملکرد بسیار خوب و تاثیر گذاری در نتایج تیمشان داشته اند، مد نظر قرار دادیم. در فاز سوم هم برای جوان گرایی؛ عملکرد جوانان را در لیگ برتر و لیگ یک مد نظر قرار دادیم، تا انشالله بتوانیم تیمی بهتر برای مسابقات پیش رو آماده کنیم.

حق پخش به فوتبال زنان رسید

سازمان لیگ در حالی با یکی از پلتفرم‌های تلفن همراه برای پخش هفتگی مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان به توافق رسیده که براساس این توافق، قرار است پلتفرم موردنظر در ازای پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان به سازمان لیگ هزینه پرداخت کند. این هزینه براساس میزان بیننده و محبوبیت باشگاه‌ها، به آن‌ها تعلق پیدا می‌کند و آنچه مشخص است اینکه عدد پرداختی به تمامی باشگاه‌ها یکسان نخواهد بود.

اصلاحیه برنامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال زنان

چهارشنبه 9 اسفندماه – ساعت 11 آوا آباندخت البرز – رودگر نوشهر / انقلاب کرج نفت امیدیه – مس کرمان / ولایت امیدیه مبلمان کلاسیک مشهد – فولاد خرمدشت / بهشتی مشهد فولاد هرمزگان – زاگرس تهران / فجر بندرعباس


◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا