فوتبال

دوئل جذاب ایراندوست و اردلان در راه است

دوئل جذاب ایراندوست و اردلان در راه است

مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران قرار است فردا (دوشنبه) با انجام 5 مسابقه پیگیری شود.

به گزارش فوتبالز لیگ برتر فوتبال زنان ایران آخرین‌بار روز جمعه چهارم اسفندماه پیگیری شد که در مهم‌ترین دوئل هفته سیزدهم، شهرداری سیرجان و خاتون بم با تساوی 2-2 کار خود را به پایان رساندند. حالا بعد از 10 روز تعطیلی رقابت‌ها، قرار است ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان فردا (دوشنبه) پیگیری شود و براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، هر 4 مسابقه هفته چهاردهم قرار است از ساعت 13 به صورت همزمان پیگیری شود.

خاتون و رویای پنجاهمین بازی بدون باخت!

شاگردان مرضیه جعفری بعد از توقف هفته گذشته مقابل شهرداری سیرجان در داربی استان کرمان، حالا جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر فوتبال زنان را در خطر می‌بینند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها با انگیزه کسب یازدهمین برد فصل به کرج سفر کنند و مهیای دوئل با هیات فوتبال البرز شوند. خاتون بم که در 49 بازی اخیر خود در لیگ برتر فوتبال زنان شکستی را متحمل نشده، در دوئل فردا هم به دنبال آن است که این رکورد درخشان را حفظ کند و برای پنجاهمین بازی پیاپی بدون شکست کارش را پیش ببرد و هم اینکه بتواند در صدر جدول لیگ برتر فوتبال زنان بماند. در طرف مقابل، کرجی‌ها با انگیزه خلق شگفتی و دور ماندن از منطقه قرمز جدول به دنبال کسب 3 امتیاز هستند.

دوئل جذاب ایراندوست و اردلان در راه است

شهرداری سیرجان که با توقف هفته گذشته، امیدهایش برای کسب عنوان قهرمانی به حداقل رسیده و حتی جایگاه دوم را هم فعلاً از دست داده، باید فردا در دوئلی حساس به مصاف سپاهان اصفهان برود. شاگردان مریم ایراندوست که در فاصله 4 امتیازی تا صدر جدول هستند و فاصله‌شان با سپاهانِ رده چهارمی هم 3 امتیاز است، می‌خواهند با کسب نهمین برد فصل همچنان در کورس مدعیان بمانند. در آن‌سوی میدان، سپاهانی‌ها با انگیزه انتقام شکست دور رفت و البته نزدیک‌شدن به کورس مدعیان و امیدواری به کسب مقام سوم به سیرجان سفر کرده‌اند. جالب آنکه آخرین رویارویی سپاهان با نماینده‌ای از سیرجان، میان تیم فوتبال مردان سپاهان و گل‌گهر بوده که آن مسابقه با برتری 3 بر یک سرمه‌ای‌پوشان به پایان رسید و حالا شاگردان اردلان در سودای جبران آن شکست هم برای باشگاه سپاهان هستند!

ملوان می‌خواهد امیدوار بماند

ملوان بندرانزلی در این فصل با کسب 31 امتیاز، جدی‌ترین تعقیب‌کننده خاتون در کورس قهرمانی است. انزلی‌چی‌ها که چشم‌انتظار لغزشی دیگر از خاتون هستند تا صدرنشین لیگ شانزدهم شوند، فردا در خانه باید به مصاف پیکان تهران بروند و امیدوارند که در این مسابقه بتوانند هر 3 امتیاز را به‌دست آورند. پیکانی‌ها در 4 بازی اخیر خود 2 برد و یک تساوی و البته یک باخت داشته‌اند و امیدوارند که بتوانند به روند رو به رشد خود ادامه بدهند و با کسب امتیاز برابر ملوان، جایگاه خود در رتبه ششم را تثبیت کنند.

جنگ بقا در تهران و شیراز

آوا تهران که قعرنشین این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان محسوب می‌شود، برای فرار از خطر سقوط زودهنگام به لیگ یک، به دنبال آن است تا در خانه برابر پالایش گاز ایلام نتیجه بگیرد و در طرف مقابل هم ایلامی‌ها برای بازگشت به جمع 4 تیم برتر جدول، در سودای کسب 3 امتیاز در تهران هستند. دیگر مسابقه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران هم میان ایساتیس کران فارس و کانی کردستان برگزار می‌شود که با توجه به حضور این 2 تیم در رتبه‌های هشتم و نهم جدول، این دوئل برای بقا در سطح اول فوتبال باشگاهی زنان برای هر 2 تیم حائزاهمیت است.

برنامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران


💻منبع:فوتبال360  📸عکس:محدثه صالحی

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا