روزنامه فوتبالز

شماره 888 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 888 روزنامه فوتبالز منتشر شد

در شماره 888 روزنامه فوتبالز می خوانید:

دوباره پای AFC در میان است

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید برای فصل آینده، تیم فوتبال بانوان را تشکیل دهند. باشگاه هایی که مجوز حرفه ای کسب می کنند باید از قوانین AFC پیروی کنند. بنابراین سال گذشته تشکیل تیم فوتبال بانوان جزو الزامات نبوده اما برای فصل آینده به احتمال زیاد جزو قوانین AFC خواهد بود و این دو باشگاه را به همراه دیگر باشگاه ها موظف خواهد کرد تا تیم فوتبال بانوان را تشکیل دهند.

امضایی که فعلاً وجاهت قانونی ندارد!

مریم منظمی در تاریخ سوم اسفندماه 1401 در نقش سرپرست نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال منصوب شد و حالا 95 روز (معادل 3 ماه و 4 روز) از دوره حضور منظمی در فدراسیون فوتبال می‌گذرد. این مسئله نشان می‌دهد که در 4 روز گذشته فعالیت سرپرست نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال غیرقانونی شده و مهدی تاج برای حل این مسئله باید چاره‌ای بیندیشد. /شماره 888 روزنامه فوتبالز منتشر شد

اساسنامه فدراسیون فوتبال در زمینه انتخاب سرپرست در بند 8 ماده 67 توضیح داده است: «هرگاه پست دبیرکل و هر یک از پست‌های دیگر فدراسیون به هر دلیل از جمله استعفا، اخراج، عزل، فوت و تعلیق، بلاتصدی شود، رئیس فدراسیون می‌تواند برای آن پست حداکثر به مدت سه ماه سرپرست تعیین نماید».

حضور تاج در جمع ملي پوشان جوان

رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در تمرین ملی پوشان، دقایقی را با بازیکنان و کادر فنی صحبت کرد.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا