روزنامه فوتبالز

شماره 907 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 907 روزنامه فوتبالز منتشر شد

گزیده آنچه در شماره 907 روزنامه فوتبالز می خوانید:

آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان

نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان بعد از صعود به مرحله دوم رقابتهای قهرمانی زیر 17 سال دختران آسیا از (پنجشنبه اول تیر) با حضور 33 بازیکن در کردان کرج آغاز شد. شماره 907 روزنامه فوتبالز منتشر شد

خبرهای تازه از دومین فصل سوپرلیگ فوتسال زنان

دومین دوره رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان با حضور 8 تیم از شهریورماه آغاز می شود. مسئولان سازمان لیگ فوتسال از فصل گذشته تصمیم گرفتند تا در راستای رشد کیفیت فنی مسابقات باشگاهی، دو سطح متفاوت برای رقابت تیم‌های مدعی ایجاد کنند و در شرایطی که در اتفاقی مرسوم، لیگ برتر به عنوان عالی‌ترین مقام رقابتی در عرصه باشگاهی محسوب می‌شود، رقابت‌های سوپرلیگ ایجاد شد تا 8 تیم شاخص در این مسابقات شرکت کنند و تیم‌های مدعی برای حضور در سوپرلیگ هم در مسابقات لیگ برتر تلاش کنند و بتوانند خود را به سطح اول مسابقات باشگاهی فوتسال زنان ایران برسانند.

فوتبال خراسان‌ حمایت نمی‌شود

سارا دیدار گفت: استعداد فوتبال خراسان رضوی بسیار مطلوب است اما متاسفانه حمایت نمی‌شود.این بانوی فوتبالیست خراسانی ظرفیت فوتبال بانوان خراسانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: فوتبال خراسان دارای استعدادهای بسیار است اما متاسفانه حمایت‌ها و شرایط اسپانسر ضعیف است. تیم کیان نیشابور لیگ دسته یک بود و تیم را به لیگ برتر رساندیم اما اسپانسر پیدا نشد و تیم سقوط کرد.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا