روزنامه فوتبالز

شماره 878 روزنامه فوتبالز منتشر شد

شماره 878 روزنامه فوتبالز منتشر شد

در شماره 878 روزنامه فوتبالز می خوانید:

حمایت از فوتسال زنان کم شده است

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان گفت: متاسفانه حمایت از فوتسال بانوان خیلی کمتر شده است. ما قبلا حداقل اردوهای منظم و مسابقات داشتیم، اما الان شرایط تغییر کرده است.

عاطفه رضایی درباره سطح لیگ برتر فوتسال زنان، اظهار داشت: اولین دوره سوپرلیگ فوتسال زنان را بین هشت تیم برگزار کردند و یک دوره جدید از نظر کیفیت بازی‌ها و تیم‌ها بود. هیچ تیمی از قبل برنده و بازنده نبود. همه تیم‌ها حرفی برای گفتن داشتند و تیم قهرمان تنها با یک امتیاز بر سکوی نخست ایستاد.

وی افزود: با توجه به شرایط و بودجه‌ای که داشتیم، ما در فصلی که گذشت تنها موفق به جذب یک بازیکن شدیم. تیم مس رفسنجان با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی به مصاف رقیبان رفت تیم ما حداقل ۸۰ درصد تغییر کرد و بازی‌های سختی داشتیم. تیم پیکان و نصر فردیس بیشترین ملی‌پوشان را در ترکیب خود داشتند و آنها هزینه‌های زیادی کردند.

جهان نجاتی 30 بازیکن را به اردو دعوت کرد
جهان نجاتی، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جوانان را اعلام کرد.
اردوی تیم ملی فوتبال زیر20 سال بانوان از تاریخ 31 اردیبهشت ماه به میزبانی مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. بر همین اساس مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 20 سال ، 30 بازیکن را به اردو دعوت کرد.

گفتنی است، از 30 بازیکن فوق، 23 ملی پوش جهت شرکت در دور دوم مسابقات آسیایی فوتبال زیر 20 سال بانوان به کشور ویتنام اعزام خواهند شد .

اردوی فوق تا 10 خرداد ماه برگزار می شود.شماره 878 روزنامه فوتبالز منتشر شد

مسابقات مرحله دوم جوانان بانوان آسیا 2024، به میزبانی ویتنام در گروه A برگزار می شود که شاگردان جهان نجاتی در گروه A با تیم های استرالیا، ویتنام و لبنان همگروه هستند.

◾️با فوتبالز همراه شوید ◾️فوتبالز را در اینستاگرام دنبال کنید ◾️footballs.women@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا